کشف ۲۱۰کیلوگرم مواد مخدر در ۲ عملیات پلیس استان بوشهر
کشف ۲۱۰کیلوگرم مواد مخدر در ۲ عملیات پلیس استان بوشهر

خبر استان:سرهنگ وحید زرین‌کلاه گفت :مأموران مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان بوشهر در دو عملیات جداگانه در حوزه استحفاظی این استان ۲۱۰کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۵ قاچاقچی را دستگیر کردند.

به گزارش خبر استان:سرهنگ وحید زرین‌کلاه  با بیان اینکه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تمام این نقاط را برای قاچاقچیان ناامن کرده‌اند اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی که مأموران مبارزه با مواد مخدر دارند امکان جابه‌جایی هیچ‌گونه مواد مخدری در استان بوشهر وجود ندارد.

وی از کشف ۱۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک مأموران مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و تصریح کرد: با شناسایی وانت‌بار حامل مواد مخدر و انجام عملیات اطلاعاتی راننده وانت‌بار در یکی از ورودی‌های بوشهر توجهی به ایست پلیس نکرد که با سیخک چهار لاستیک خودرو پنچر شد ولی راننده خودرو به راه خود ادامه داد که با تیراندازی پلیس خودرو متوقف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با ابراز اینکه مواد مخدر به‌طرز ماهرانه‌ای در کف وانت‌بار جاسازی شده بود، گفت: در این عملیات ۱۶۰ کیلوگرم تریاک کشف و راننده خودرو دستگیر شد.

زرین‌کلاه با اعلام اینکه در این عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر یاسوج با پلیس بوشهر همکاری داشت از کشف ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر دیگر در دیگر محور استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: فردی که با خودروی شاسی‌بلند زیر پوشش مسافرت خانوادگی مواد مخدر را از استان هرمزگان حمل می‌کرد در محور استان بوشهر در محاصره پلیس مبارزه با مواد مخدر گرفتار شد.

وی با اظهار اینکه در این عملیات ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد، افزود: پس از توقف خودرو در بازرسی از آن ۵۰٫۷ کیلوگرم تریاک که به‌طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با بیان اینکه در این عملیات ۴ نفر دستگیر شدند، گفت: این قاچاقچی به‌همراه همسر و دو فرزندش دستگیر شدند./تسنیم