افزایش سهیمه آب ورودی به استان بوشهر
افزایش سهیمه آب ورودی به استان بوشهر

خبر استان:استاندار بوشهر از بازسازی شبکه‌های آبرسانی‌ خبر داد و گفت: طرح‌های افزایش سهیمه آب ورودی به استان بوشهر را با جدیت دنبال می‌کنیم.

به گزارش خبر استان، مصطفی سالاری پیش از ظهر پنجشنبه نشست بررسی طرح‌های عمرانی استان بوشهر اظهار داشت: به منظور توسعه استان از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم و طرح‌های مهمی نیز در دست اجرا داریم که باید برای تسریع در تکمیل این طرح‌ها تلاش شود.

وی از تلاش برای رفع مشکلات کم‌آبی در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: وزارت نیرو شرکت کره‌ای را برای مشارکت در اجرای طرح‌های آبرسانی بوشهر شامل بازسازی شبکه آبرسانی و نصب طرح‌های کنتورخوان متمرکز و الکترونیکی انتخاب کرده است.

استاندار بوشهر با اشاره به هدررفت ۳۵ درصدی آب در خطوط آبرسانی استان بوشهر، تصریح کرد: با بازسازی شبکه‌های آبرسانی استان این میزان هدررفت به ۵۰ درصد وضعیت کنونی می‌رسد.

وی از برگزاری نشست با مسئولان استان فارس برای تثبیت آب ورودی از چشمه ساسان کازرون به استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: طرح‌های افزایش سهیمه آب ورودی به استان بوشهر را با جدیت دنبال می‌کنیم.

سالاری خاطرنشان کرد: با افزایش ظرفیت آب خط آبرسانی کوثر مشکلات استان بوشهر نیز کاهش می‌یابد که بر این اساس، ۲۳ هزار متر مکعب آب در خط آبرسانی کوثر اضافه می‌شود./مهر

Visited 3 times, 1 visit(s) today