حرکت انقلابی فرماندار جم/ امید اقشار ضعیف به تغییر رویه ظالمانه چند ساله
حرکت انقلابی فرماندار جم/ امید اقشار ضعیف به تغییر رویه ظالمانه چند ساله

خبر استان:جلسه روز گذشته ستاد تنظیم بازار جم با خبرهای خوبی همراه بود خبرهایی که شنیدن آن اگر برای عده ای تلخ اما برای اقشار ضعیف جامعه امید آفرین بود.

به گزارش خبر استان:نوروزی فرماندار جم در این نشست برخلاف جریان همیشگی حامی لایحه های ثروت و قدرت شهرستان، علاوه بر تایید گرانی در بازار جم، دستورات انقلابی نیز صادر کرد.
 تاکیدات مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود بر انقلابی بودن مدیران نیز گویای این امر است که مدیران باید قادر به تغییرات مهم و عینی در روند غلط امور باشند.این انقلابی بودن یعنی مدیران برای مردم قدم های بزرگ بردارند.
یکی از  موضوعات و دغدغه های شهرستان در ماه های اخیر و حتی سالیان اخیر ؛ بحث گرانی در بازار جم بوده است. دغدغه هایی که بارها در سایت های خبری شهرستان و شبکه های اجتماعی مطرح شده است؛ در ماه گذشته نیز سایت خبری تحلیلی آینه جم در زمینه گرانی میوه یاداشتی منتشر کرد و خواستار لغو محدودیت ماشین های روز فروش در جم شد.
در جلسه روز گذشته کمیسیون تنظیم بازار جم؛ فرماندار جم با تایید گرانی در بازار جم ؛ خواستار افزایش نظارت ها شد.
وی همچنین خواستار لغو محدودیت ماشین های روز فروش میوه شد تا مردم بتوانند مایحتاج ماه رمضان خود را با قیمت های مناسب دریافت کنند و شرمنده فرزندان خود برای تهیه میوه نباشند.
آنچه غیرقابل انکار است گرانی لجام گسیخته بازار در جم است و هیچ انسان باوجدانی قطعا این امر را تکذیب نمی کند.
برای مبازره با این معضل شهرستان نیاز به ورود جدی همه مسئولان است .قدم تحسین برانگیز و قابل ستایش فرماندار قطعا با مخالفت برخی دانه درشت ها مواجه خواهد شد اما فرماندار یقین بدانند دعای خیل عظیمی از اقشار کم درآمد جم با او خواهد بود.

Visited 4 times, 1 visit(s) today