خبر استان: این موضوع حدود ۲ سال پیگیری شده ولی نتیجه ای حاصل نشده است و مسئولین محترم نسبت به این خطر بیماری بی اهمیت بوده و از کمبود بودجه برای تعویض این زیر ساختها خبر داده اند.

به گزارش خبر استان؛ تعداد زیادی از منازل شهر چغادک بدلیل ورود فاضلاب به آب شرب شهروندان دچار مشکلات عدیده ای در روز هایی اخیر شده اند، این موضوع طبق آنچه مردم  و مسئولین عنوان می دارند  ناشی از فرسوده بودن لوله های زیر زمینی  می باشد که در پی شکستگی این لوله ها فاضلاب به آن رسوخ است.

ورود فاضلاب به آب شرب در روزهای ابتدایی سال نیز در قسمت غربی شهر چغادک مشکلاتی را برای مردم بوجود آورده بود که در دستور کار مسئولین قرار گرفت ولی اینبار ورود فاضلاب در قسمت شرقی نیز بوجود آمده است و بدلیل درخواست دو ساله مردم از مسئولین جهت حل این موضوع و بی اهمیتی مسئولین، مردم این منطقه را وادار به نوشتن طومار اعتراض آمیز خطاب به مسئولین کرده است.

در بخشی از این طومار خطاب به مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان آمده است: این موضوع با نمونه برداری از طرف شرکت آب و فاضلاب شهرستان بوشهر و اداره آب و بهداشت شهر چغادک نیز مورد تائید قرار گرفته است .

لازم به ذکر است این موضوع حدود ۲ سال  پیگیری شده ولی نتیجه ای حاصل نشده است و مسئولین محترم نسبت به این خطر بیماری بی اهمیت بوده و از کمبود بودجه برای تعویض  این زیر ساختها خبر داده اند.

 

منبع: چغادک نیوز

Visited 4 times, 1 visit(s) today