خبر استان: هفتمین جلسه دیدارهای مردمی با استاندار بوشهر در محل دفتر استاندار برگزار شد.

به گزارش خبر استان، مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر اظهار داشت: پیش از این ۶ جلسه ملاقات عمومی استاندار برگزار شده بود و این نشست  هفتمین جلسه دیدارهای مردمی با دکتر سالاری استاندار بوشهر بود که با کیفیت مطلوبی برگزار شد.

عباس قلی‌پور افزود: در این جلسه، تعدادی از شهروندان که برای رفع مشکلات خود تقاضای ملاقات با استاندار را داشتند، با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مربوطه و مدیران حوزه ستادی، مشکلات و مسائل آنها بررسی و دستورات لازم توسط استاندار صادر شد.

وی با اشاره به تداوم ملاقات های عمومی نیز گفت: این ملاقات هر دو هفته یک‌بار برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند از طریق تماس با تلفن ۱۱۱ درخواست خود را به منظور ملاقات با استاندار مطرح کنند.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر ابراز داشت: دکتر سالاری استاندار محترم تأکید بسیار زیادی بر رفع مشکلات و معضلات مردم دارد و امیدواریم برگزاری این نشست‌ها، گامی در راستای رفع بخشی از مشکلات مردم باشد.

قلی‌پور یادآور شد: خدمت‌رسانی به مردم و گره‌گشایی از مشکلات آنها از مهم‌ترین وظایف مسؤولان است و با برنامه‌ریزی صورت گرفته، امیدوار هستیم این ملاقات بدون وقفه تداوم داشته باشد و بتوانیم نسبت به رفع گرفتاری‌های مردم در سراسر استان اقدام کنیم.



Visited 2 times, 1 visit(s) today