به گزارش خبر استان،امین بینش پژوه روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: بیست و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در تاریخ پنجم تا دهم خرداد ماه در قالب ۵۷۰غرفه برگزار شد. وی یادآورشد: صنعت گران بوشهری با برپایی هشت غرفه حضوری فعال در این نمایشگاه داشتند. معاون اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع […]

به گزارش خبر استان،امین بینش پژوه روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: بیست و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در تاریخ پنجم تا دهم خرداد ماه در قالب ۵۷۰غرفه برگزار شد.
وی یادآورشد: صنعت گران بوشهری با برپایی هشت غرفه حضوری فعال در این نمایشگاه داشتند.
معاون اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر اضافه کرد:
معرفی و ارائه صنایع دستی بومی این استان از جمله گلیم،گبه،حصیربافی و صنایع دستی دریایی از جمله اهداف شرکت در این نمایشگاه بود.
وی با قدردانی از مشارکت صنعت گران بوشهری در برپایی نمایشگاه ملی صنایع دستی گفت: این بازه زمانی فرصتی دوباره برای به نمایش گذاشتن صنایع دستی برگزیده نشان ملی سال ۱۳۹۴ بود.
بینش پژوه ضمن خرسندی از همکاری صنعتگران بومی افزود:پس از بررسی های اداره کل توسعه ،ترویج و آموزش صنایع دستی،غرفه گلیم بوشهر با برپایی شرکت تعاونی نقشین قشقایی جهان نما به سرپرستی سرکار خانم حیدری به عنوان یکی از ده غرفه برتر از منظر کیفیت اجرا و طراحی اشیا،از مجموع ۵۷۰ غرفه حاضر در نمایشگاه ،افتخاری دیگر نصیب استان کرد.
وی گفت:استقبال مردم و همچنین بازدید مسئولان از جمله دکتر سلطانی فر و دکتر ملاوردی معاونان رئیس جمهوری ،دکتر نامور مطلق معاون صنایع دستی،دکتر احمدی مدیر کل تسهیلات وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی از غرفه های استان بوشهر عاملی مهم در آشنایی بهتر با صنعت بومی این استان و باعث ایجاد انگیزه برای صنعت گران شد.

Visited 1 times, 1 visit(s) today