خدمات رایگان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
خدمات رایگان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

خبر استان:عزیزنژاد بیان کرد: اجرای طرح قلب سالم با خدمات مشاوره ای، روانی و درمانی برای افراد ۳۰سال به بالا و طرح دهان و دندان کودکان با خدمات آموزشی و ترمیمی بصورت رایگان از طرحهای مهم این حوزه در استان بوشهر است.

به گزارش خبر استان،دکترحیدر عزیزنژاد روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا، افزود: این کمکها بصورت اهدای زمین و خرید تجهیزات برای خانه های بهد اشت روستایی و مراکز بهداشتی درمانی و اورژانس جاده ای در اختیار بخش سلامت استان بوشهر قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: هم اکنون ۱۲سازمان مردم نهاد در بخشهای مختلف حوزه سلامت از جمله تالاسمی، هموفیلی، دیابت و بیماریهای سرطانی در استان بوشهر فعالیت می کنند.
عزیزنژاد ادامه داد: درکنار فعالیتهای تخصصی بخشهای درمانی تلاش این انجمنها در اشاعه و ارتقا فرهنگ سلامت، جلب مشارکتهای خیرین در حوزه درمان و سلامت بسیار چشمگیر و ارزشمند است.
وی بیان کرد: در حوزه خدمات بخش دولتی در طرح تحول نظام سلامت دراین استان بالای ۲۴۰میلیارد ریال در قالب تجهیزات پزشکی، ساخت کلینیکهای تخصصی درهر شهرستان و بهسازی اورژانس هزینه شده است.
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: همچنین از آغاز اجرای طرح تحول نظام سلامت دو میلیون و ۱۰۰هزار نفر بیمار دراین استان توسط پزشکان متخصص ویزیت شده اند.
عزیزنژاد بیان کرد: اجرای طرح قلب سالم با خدمات مشاوره ای، روانی و درمانی برای افراد ۳۰سال به بالا و طرح دهان و دندان کودکان با خدمات آموزشی و ترمیمی بصورت رایگان از طرحهای مهم این حوزه در استان بوشهر است.
وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت خیرین درارتقای شاخصهای بهداشتی و سلامت از برنامه های مهم و اولویت دار مجموعه بهداشت و درمان استان بوشهر است.

Visited 1 times, 1 visit(s) today