رئیس جدید مراکز بهداشت شهرستان بوشهر معرفی شد
رئیس جدید مراکز بهداشت شهرستان بوشهر معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه ی مدیران مرکز بهداشت شهرستان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبر استان به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر:معاون محترم امور بهداشتی در این مراسم بیان داشت: زحمات زیادی در  حوزه مرکز بهداشت  شهرستان بوشهر در سال گذشته انجام گرفت که به نوبه خود ازسرپرست وپرسنل مرکز بهداشت تقدیر می گردد.
ایشان اظهار داشت :مدیریت امانتی است که به انسان های متعهد و متخصص داده می شود که مهندس کهن و دکتر حاجیونی از جمله این افراد هستند.
دکتر عبدالمحمد خواجه اییان ادامه داد: در سال جاری شاهد ابلاغیه ای از سوی مقام معظم رهبری در حوزه سلامت بودیم که مطمعناً منویات ایشان می تواند از برنامه های راهبردی دولت تدبیر و امید باشد لذا تمامی مجموعه ی دولتی می بایست زمینه ساز اجرای این ابلاغیه باشند.
رییس مرکز بهداشت استان عنوان کرد: وزارت بهداشت می بایست در راستای اجرایی کردن ابلاغیه ی مقام معظم رهبری، افزایش کیفیت  وارتقاء سطح  سلامت مردم تمام عزم خود را به کار برده  که در این راستا، رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر نیز باید با همکاری تمامی مردم، مسئولین و پرسنل  ستادی ومراکز بهداشتی و درمانی، در راستای ارتقای حوزه ی سلامت این شهرستان اقدام کند.
وی بیان داشت: من بسیار امیدوارم که با شروع به کار دکتر حاجیونی در این مرکز، شاهد افزایش کیفیت وارتقاء بیشتر شاخص های بهداشتی  سطح شهرستان باشیم.
در این مراسم ، مهندس غلامرضا کهن ، مدیر سابق مرکز بهداشت به ارائه عملکرد در خصوص تجهیز زیر ساخت ها نظیر خانه های بهداشت و مراکز- مجوز ساخت ستاد مرکز بهداشت و رفع کمبود نیروی انسانی و ارتقاء شاخص های بهداشتی پرداختند.
دکتر حاجیونی رئیس جدید مرکز بهداشت شهرستان  ضمن تشکر از حسن اعتماد آقای دکتر رئیسی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و دکتر خواجه اییان معاون  بهداشتی دانشگاه بیان داشت  که ارتقاء  شاخص های حوزه سلامت  نیازمند  همکاری درون بخشی  قسمت های مختلف دانشگاه  وهمچنین همکاری  برون بخشی تعدادی از دستگاه های  شهرستان بوشهر می باشد.
گفتنی است مهندس غلامرضا کهن بمدت ۲۴ ماه بعنوان سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوشهر فعالیت داشته است که با صدور ابلاغی از طرف رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، دکتر علیرضا حاجیونی بعنوان سرپرست جدید این مرکز منصوب شد.
در انتها با اهدای لوح و هدیه از زحمات مهندس کهن تقدیر و حکم انتصاب آقای دکتر حاجیونی به وی تحویل گردید.

Visited 7 times, 1 visit(s) today