راهیابی تیم فوتسال دیر به مسابقات کشوری
راهیابی تیم فوتسال دیر به مسابقات کشوری

خبر استان:رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر دیر، از راه‌یابی تیم فوتسال این دانشگاه برای حضور در مسابقات کشوری خبر داد.

به گزارش خبر استان،عزیز بحرانی صبح امروز در حاشیه تمرینات تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی واحد دیر در گفت‌وگو با فارس، با تبریک قهرمانی این تیم گفت: تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی بندر دیر توانست برای دومین سال پیاپی پس از شکست حریفان خود به مرحله کشوری سعود کند.
وی از آمادگی کامل این تیم برای حضور در مسابقات المپیاد کشوری خبر داد و افزود: این مسابقات در بین دانشگاه‌های استان بوشهر، برگزار شد که تیم دیر توانست عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات فوتسال دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان بوشهر را کسب کند.
بحرانی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات که در دو گروه و ۸ تیم از واحدهای استان بوشهر شرکت داشتند تیم فوتسال مرکز دیر بعد از ۲ برد پیاپی مقابل تیم واحد اهرم و دیلم به جمع ۴ تیم پیوست و پس از شکست ۶ بر ۴ مقابل تیم واحد گناوه به مرحله فینال رسید و با یک برد شیرین دیگر واحد دیلم را ۲ بر صفر شکست داد و به مقام اول این دوره از مسابقات دست یافت.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندر دیر با بیان اینکه تیم فوتسال دیر برای دومین سال پیاپی در مسابقات کشوری شرکت خواهد کرد، گفت: در این دوره از مسابقات تیم فوتسال دیر توانست عنوان بهترین خط حمله و آقای گل را نیز از آن خود کند.

Visited 1 times, 1 visit(s) today