نرم افزار آندورید سلامت استان بوشهر رونمایی شد+دانلود
نرم افزار آندورید سلامت استان بوشهر رونمایی شد+دانلود

خبر استان:دسترسی به اطلاعات سلامت استان بوشهر در نرم‌افزار موبایلی اطلاع‌رسانی و سلامت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر امکان‌پذیر شد.

به گزارش خبر استان،دسترسی به اطلاعات سلامت استان بوشهر در نرم‌افزار موبایلی اطلاع‌رسانی و سلامت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر امکان‌پذیر شد.
کارشناس رایانه مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این باره گفت: با نصب این نرم‌افزار بر روی تلفن‌های هوشمند، هم استانی‌های عزیز می‌توانند به اخبار، اطلاعیه‌ها، معرفی طرح تحول سلامت و خدمات الکترونیک دانشگاه دسترسی داشته باشند.
مهندس اعظم حمادی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه مهم‌ترین بخش این نرم‌افزار وجود اطلاعات سلامت استان بوشهر است، افزود: عموم مردم می‌توانند اطلاعاتی نظیر آدرس و شماره تلفن‌های مطب پزشکان، مراکز بهداشتی درمانی، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، مراکز پرتونگاری و مراکز توانبخشی استان بوشهر را به تفکیک شهرستان از این نرم‌افزار دریافت کنند.
وی گفت: نسخه کنونی نرم‌افزار اطلاع‌رسانی و سلامت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بر روی سیستم‌عامل Android قابل‌اجرا است و در آینده نزدیک، نسخه IOS این نرم‌افزار نیز در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
کارشناس مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطر نشان کرد: در تهیه اطلاعات و طراحی این نرم‌افزار که با مدیریت مهندس حسین طاهرزاده مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه صورت گرفت، سیده سارا فرهی بوشهری کارشناس جمع‌آوری اطلاعات و زینب شادنیا کارشناس آمار نیز مشارکت داشتند.
برای دریافت فایل نصب نرم‌افزار اطلاع‌رسانی و سلامت دانشگاه بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دریافت از لینک سایت دانشگاه: www.bpums.ac.ir/UploadedFiles/xfiles/File/IT/Bpums-App.apk

Visited 1 times, 1 visit(s) today