نوعروسان شهرستان دشتی جهیزیه گرفتند
نوعروسان شهرستان دشتی جهیزیه گرفتند

خبر استان:در آئینی با حضور مسئولان، ۱۰ نوعروسان شهرستان دشتی با تلاش یک موسسه خیریه جهیزیه گرفتند.

به گزارش خبر استان، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح صبح سه شنبه در مانور جهزیه نوعروسان شهرستان دشتی که به همت موسسه خیریه آبشار عاطفه های وابسته به آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار داشت: در دعای مخصوص شعبانیه یکی از درخواست های مهم که مطرح می شود این است که خدایا به من توفیق رزق و روزی بده که من بتوانم با کسانی که دچار مشکل هستند ابراز همدردی کنم.

وی با بیان اینکه انفاق در راه خدا و کسانی که نیازمند هستند از مباحث مهم در ادیان اسلام بوده است، افزود: همواره در کنار نماز، به زکات و انفاق نیز اشاره شده که ما باید به این موضوع مهم توجه کنیم.

مصلح ادامه داد: کسانی که کار خیر انجام می دهند و زمینه تشکیل خانواده برای جوانان را فراهم می کنند کار بزرگی است که خداوند ۷۰۰ برابر ثواب به آنها می دهد.

وی با تقدیر از تلاش ها و حمایت های موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در خدمت به محرومین تقدیر کرد و اضافه کرد: این موسسه علی رغم همه مشکلات کارهای خوبی در شهرستان انجام داده و منشا خیرات و برکات زیادی بوده است.

امام جمعه خورموج گفت: انفاق در راه خدا یکی از مباحث مهم در اسلام است که ما باید همواره به آن توجه و عمل کنیم.

مسئول شعبه آبشار عاطفه های دشتی نیز گفت: آبشار عاطفه ها بزرگترین سازمان مردم نهاد کشور است که توسط خیرین و مردم حمایت می شود.

موسوی نژاد افزود: آبشار عاطفه ها در شهر مشهد مقدس قرار دارد که در حال حاضر۲۸۰ شعبه در کشور دایر شده است که در استان بوشهر در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان و دشتی نیز به محرومین خدمت رسانی می کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هزار نفر تحت پوشش این نهاد قرار دارد که از این تعداد ۳۵۰ نفر آن دانش آموزان بی بضاعت است، ادامه داد: اهداف این خیریه کمک رساندن به خانواده بی‌بضاعت، جهیزیه نوعروسان و خانواده بی سرپرست است.

موسوی نژاد با تقدیر از حمایت های مسئولین شهرستان اضافه کرد: هر ساله سه بار به نوعروسان جهیزیه داده می شود که ۷۰ درصد جهیزیه توسط آستان قدس رضوی و مابقی توسط خیرین تامین می شود.

منبع:مهر

Visited 1 times, 1 visit(s) today