سی‌سی‌یو و آی سی یو بیمارستان امام حسین (ع) اهرم افتتاح شد
سی‌سی‌یو و آی سی یو بیمارستان امام حسین (ع) اهرم افتتاح شد

با حضور معاون استاندار و جمعی از مسئولین شهرستان تنگستان، بخش آی سی یو و سی‌سی‌یو بیمارستان امام حسین (ع) اهرم افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبر استان به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی استان بوشهر،رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان در این آیین گفت: بخش آی سی یو و سی‌سی‌یو بیمارستان امام حسین (ع) اهرم بااعتباری در حدود ۱۲ میلیارد ریال شامل ۲ تخت آی سی یو و ۲ تخت سی‌سی‌یو ساخته و به بهره‌برداری رسیده است.
دکتر علی نگین تاجی افزود: فاز دوم بیمارستان امام حسین (ع) اهرم نیز در زمینی به مساحت دو هزار و ۶۰۰ مترمربع و با برآورد اعتبار اولیه ۷۰ میلیارد ریال و با پیش‌بینی یک دوره زمانی ۱۵ ماهه در این بیمارستان ساخته خواهد شد.
وی تصریح کرد: این فاز دارای بخش‌های مختلف درمانی و تشخیصی است که شامل بخش‌های جراحی، زنان و زایمان، اتاق‌های عمل، درمانگاه تخصصی، اورژانس، آزمایشگاه، رادیولوژی بوده و هتلینگ بیمارستان نیز در فاز دوم بیمارستان اهرم راه‌اندازی خواهد شد.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان اظهار داشت: تجهیزات جدید تشخیصی رادیولوژی برای بیمارستان نیز خریداری‌شده که این امکانات پس از فراهم نمودن زیرساخت لازم به‌زودی در بیمارستان اهرم نصب و راه‌اندازی خواهد شد.
دکترنگین تاجی افزود: در خصوص بهداشت دهان و دندان نیز در سال گذشته تاکنون حدود شش میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده و کار ساخت مرکز بهداشت دهان و دندان شهرستان نیز که از سال گذشته شروع‌شده، تاکنون حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
Visited 1 times, 1 visit(s) today