در دشتی صورت گرفت تجلیل از بانوی برنده ۲ مدال طلای هنرهای رزمی روسیه+تصویر
در دشتی صورت گرفت تجلیل از بانوی برنده ۲ مدال طلای هنرهای رزمی روسیه+تصویر

خبر استان:از قهرمان دو مدال طلای موی تای و تای بوکس هنرهای رزمی و مبارزه آزاد حرفه‌ای المپیک رزمی سنت پترزبوک ۲۰۱۶ روسیه تجلیل شد.

به گزارش خبر استان، ظهر امروز در آیینی از سعیده غلامی دارنده دو مدال طلای موی تای و تای بوکس هنرهای رزمی و مبارزه آزاد حرفه‌ای المپیک رزمی سنت پترزبورگ ۲۰۱۶ روسیه توسط نماینده منتخب مردم دشتی و تنگستان در مجلس دهم، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خورموج تجلیل شد.

رئیس شورای اسلامی شهر خورموج در این آیین اظهار داشت: به نمایندگی از قاطبه مردم ولایتمدار شهر خورموج، شهردار و اعضای شورا از خانم غلامی که موفق شد با دست‌خالی دو مدال طلای موی تای و تای بوک هنرهای رزمی و مبارزه آزاد حرفه‌ای المپیک رزمی سنت پترزبورگ را به نمایندگی از جمهوری اسلامی کسب کند تبریک می‌گویم که این امر باعث ایجاد یک روحیه نشاط‌انگیز در سطح شهرستان است.

سید محمدرضا هاشمی‌زاده گفت: در حال حاضر باید ورزش و جوانان که متولی امر ورزش است جلسه‌ای در این زمینه تشکیل می‌داد و سپس فرمانداری، شهرداری و نهادهای دولتی، مؤسسات و نهادهای عمومی غیردولتی و ورزشکاران را دعوت می‌کردند و از این بانوی قهرمان جهان تجلیل به عمل می‌آوردند.

وی ادامه داد: موفقیت غلامی مایه نشاط و خوشحالی در جامعه دختران و بانوان شده و این انگیزه‌ای برای دیگر ورزشکاران خواهد بود.

هاشمی‌زاده خاطرنشان کرد: بر خود واجب دانستم هرچند در بضاعت خودمان به نحوی از پاسداشت، جدیت وافر از این قهرمان ابراز می‌داریم و این موفقیت شما در عرصه‌های بین‌المللی ارج می‌نهم و موفقیت شما را موفقیت استعداد و توانایی تمام فرزندان این مرزوبوم می‌دانیم./شبکه خبر بوشهر

۰feg_1 ۵wtf_3z6bq_2dg6_5

Visited 1 times, 1 visit(s) today