راه اندازی ۳۵ سینمای رو باز در استان بوشهر
راه اندازی ۳۵ سینمای رو باز در استان بوشهر

خبر استان:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: از مجموع ۱۱۰ سینمای رو بازی که برای استانهای کشور پیش بینی شده ۳۵ سینما در روستاهای این استان راه اندازی می شود.

به گزارش خبر استان، فتح الله حقیقی روز شنبه در نشست ستاد ساماندهی امورجوانان استان بوشهر افزود: حجم زیاد فعالیت انجام گرفته در حوزه های مرتبط با روستاهای استان بوشهر و گزارش کار آن باعث شد تا این شمار سینمای رو باز به روستاهای این استان اختصاص یابد.
وی در ارتباط با آمار زمینهای چمن مصنوعی احداث در استان بوشهر بیان کرد: در سالهای ۹۳ و ۹۴، ۵۲ زمین چمن مصنوعی برای روستاهای بالای یکهزار نفر جمعیت، ۷۸ زمین در روستاهای بالای ۵۰۰ نفر و ۷۸ زمین چمن برای محله های شهری در این استان احداث شده است.
حقیقی با تاکید بر اینکه در ارائه خدمات ورزشی نباید نگاه درآمد زایی وجود داشته باشد یادآور شد: در زمینه استفاده جوانان از امکانات رفاهی بویژه امکانات ورزشی، نرخ گذاری ها باید حداقل و با هدف تامین اعتبار برای نگهداری آن مکان ورزشی باشد تا زمینه بهره مندی حداکثری جوانان از فضاهای ورزشی استان بوشهر فراهم شود.
وی ادامه داد: با افتتاح بوستانهای امید روستایی در دهه فجر امسال سه متر به سرانه فضای سبز روستایی استان بوشهر افزوده خواهد شد.
حقیقی بیان کرد: سال آینده نیز با افتتاح فضاهای سبز پیش بینی شده در شهرهای این استان شش متر به سرانه فضای سبز شهری استان بوشهر اضافه می شود.
وی گفت: در مجموع با اقدام های هایی که در حوزه زیرساختی دردست اجراست سال آینده وضعیت به مراتب مناسب تری برای پرکردن اوقات فراغت جوانان خواهیم داشت.
حقیقی با اشاره به ضرورت اهتمام مسئولان برای پرکردن اوقات فراغت جوانان گفت: در شهرستانهای استان ستاد اوقات فراغت جوانان به ریاست فرمانداران تشکیل خواهد شد.
وی یادآور شد: دانشگاههای فعال در استان بوشهر نیز از ظرفیتهای خوبی برای پرکردن اوقات فراغت جوانان برخوردار هستند از این رو باید از آنها نهایت استفاده صورت گیرد.
حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از حضورنیافتن برخی مدیران کل این استان در نشست های مربوط به ستاد ساماندهی جوانان گفت: مدیران یاد شده باید با حضور خود در این نشستهای مهم اهتمام بیشتری نسبت به موضوع جوانان داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود یادآورشد: در سال گذشته آمار ورودی دانش آموزان استان بوشهر به دانشگاهها مطلوب بوده و با اقداماتی که صورت گرفت این وضعیت امسال بهتر خواهد شد.
وی در ارتباط با آغاز بکار دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: امید است با ایجاد وفاق و همدلی بین نمایندگان و روسای سه قوه، کشور به پویایی لازم دست یابد./ایرنا

Visited 2 times, 1 visit(s) today