تخصیص ۱۲ میلیاردبه طرح ساماندهی بندر صیادی جفره
تخصیص ۱۲ میلیاردبه طرح ساماندهی بندر صیادی جفره

خبر استان:مدیر کل اداره مطالعه و احداث بنادر صیادی سازمان شیلات ایران گفت: اتمام این پروژه به تخصیص ۱۲ میلیارد و ۷۵۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبر استان،بهشتیان به طرح ساماندهی بندر صیادی جفره در استان بوشهر اشاره کرد و گفت: طبق برآوردهای صورت گرفته، اجرایی شدن این طرح به ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز خواهد داشت.
وی بیان کرد: تاکنون به منظور پیشبرد این پروژه یک میلیارد و ۶۰۲ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
مدیر کل اداره مطالعه و احداث بنادر صیادی سازمان شیلات ایران گفت: اتمام این پروژه به تخصیص ۱۲ میلیارد و ۷۵۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعتبار نیاز دارد.
وی با اشاره به اینکه اعتبار مصوب برای پیشبرد پروژه ساماندهی بندر صیادی جفره در سال گذشته مبلغ ۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بوده است، بیان کرد: از این میزان۷۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعتبار تخصیص به این پروژه تخصص یافت.
این مقام مسئول در سازمان شیلات ایران به پیشرفت ۲۷ درصدی ساماندهی بندر صیادی جفره اشاره کرد و گفت: ساخت اسکله به طول ۱۶۰ متر از جمله اقدامات مهمی است که قرار است در راستای ساماندهی بندر صیادی جفره انجام شود.
وی به ساخت محوطه تاسیسات پیشتیبانی زیربنایی به وسعت ۴۰ هزار متر مربع و نیز احداث ساختمان ها و تاسیسات زیربنایی به وسعت ۱۹۰ متر مربع نیز اشاره کرد.
منبع:میزان
Visited 4 times, 1 visit(s) today