خبر استان:بازدید از زندان مرکزی بوشهر توسط دادستان و قضات دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر با مشارکت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری بوشهرانجام شد.

در ابتدا پس از خوش آمدگویی و قرائت قرآن کریم ،آقای خزری رئیس ندامتگاه مرکزی بوشهر به بیان توضیحات و عملکرد زندان به جناب آقای حسن پور دادستان بوشهر و هیأت همراه پرداختند.

به گزارش خبر استان،روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان بوشهر ، آقای حسن پور دادستان بوشهر در بازدید از زندان مرکزی بوشهر گفت :خوشبختانه زندان مرکزی بوشهر  دارای کمترین زندانیان بلاتکلیف می باشد و چنانچه هر یک از زندانیان درخواست و نامه ای داشته باشند ابتدا به نظر قاضی محترم ناظر بر زندان و مدکاران زندان رسانده و در صورت نیاز ، آنها را به شعبات مربوطه انعکاس دهند تا درخواست آنان مورد بررسی قرار گیرد.

حسن پور افزود: در صورت فراهم بودن وثیقه و یا کفیل در اسرع وقت نسبت به آزادی زندانیان اقدام گردد و مواردی که منجر به حبس می باشد مورد عنایت ویژه قرار می گیرد.

وی ادامه داد : پیشگیری از وقوع جرم ،اصلاح و تربیت ،عدم بازگشت پذیری مجدد مرتکبین ، بهداشت ،آموزش، حرفه آموزی و ایجاد فضای مناسب و رفع آسیب ها در زندان می بایست همواره مورد توجه قرار گیرد.

دادستان بوشهر گفت : نباید ترس از زندان را برای مرتکبین با ورود بی رویه و کوتاه مدت از بین ببریم.

023332

0545554444554