اجرای ۳ طرح بزرگ در استان/ افزایش ۳۲۷ درصدی وصول مطالبات تامین اجتماعی
اجرای ۳ طرح بزرگ در استان/ افزایش ۳۲۷ درصدی وصول مطالبات تامین اجتماعی

خبر استان:مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت:با تلاش صورت گرفته در تمامی شعب استان، اداره کل تامین اجتماعی بوشهر به جایگاه واقعی خود در سازمان نزدیک شده است و این اداره کل در اکثر آیتم های سازمان در سطح سه استان برتر قرار دارد.

به گزارش خبر استان به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، یونس خسروانی در نشست تقدیر و تشکر از همکاران بازنشسته، جانباز و ایثارگر که به مناسبت سالروز فتح خرمشهر صورت گرفت، اظهار داشت: از زمان تحویل این سمت تا کنون با برنامه ریزی های انجام شده، تامین اجتماعی استان در بخش های کاری درون و برون سازمانی، موفقیت هایی را کسب کرده است.
وی ابراز داشت: با تلاش صورت گرفته از سوی همه همکاران در تمامی شعب استان، اداره کل تامین اجتماعی بوشهر به جایگاه واقعی خود در سازمان نزدیک شده است و این اداره کل در اکثر آیتم های سازمان در سطح سه استان برتر قرار دارد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به اینکه در اردیبهشت ماه سال جاری بدون اینکه فشاری بر مردم وارد شود، ٣٢٧ درصد افزایش وصولی مطالبات داشته ایم، تصریح کرد: این رقم، معادل یک سوم از کل برنامه ای است که امسال سازمان به استان محول کرده است.

کسب عنوان برتر کشور در زمینه مهمان‌پذیری ایام نوروز
خسروانی بیان داشت: استان بوشهر، امسال در زمینه مهمان پذیری ایام نوروز به عنوان استان نمونه از سوی سازمان معرفی شده و معاون اداری مالی سازمان، تقدیرنامه ای در همین زمینه برای استان ارسال کرده است.
وی گفت: توفیقات استان با تلاش همه همکاران و تیم استانی اداره کل صورت گرفته و ما فقط آن را راهبری کرده ایم.
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: هیچ کدام از تغییرات مدیریتی و عزل و نصب های من از روی حب و بغض نبوده و در همه تغییرات صورت گرفته، صلاح سازمان در نظر گرفته شده است که خوشبختانه امروز نتیجه آن هم باعث ارتقای اداره کل در سطح استان و کشور شده است.

اخذ مجوز ۱۸ ردیف تشکیلاتی برای استان بوشهر

یونس خسروانی از اخذ مجوز ١٨ ردیف تشکیلاتی برای استان خبر داد و اظهار داشت: این اقدام در حالی است که تیپ شعب استان تغییری نکرده در صورتی که برای دریافت ردیف تشکیلاتی باید ابتدا تیپ شعب ارتقا یابد و این مهم نشات گرفته از رضایت سازمان عملکرد مثبت اداره کل استان می باشد.
وی با بیان اینکه انجام سه طرح بزرگ را در استان دردستور کار داریم، از همکاران بازنشسته و جانباز دعوت کرد در انجام این طرح ها با سازمان همکاری کنند.

اجرای ۳ طرح بزرگ در استان
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: این سه طرح بزرگ شامل الکترونیکی شدن پرونده ها، هوشمند و الکترونیکی شدن بازرسی ها و اجرای طرح اس اس ان است که با اجرای آنها تحولات بزرگی به خصوص در زمینه صرفه جویی هزینه ها صورت خواهد گرفت.
خسروانی با اشاره به اینکه در حال حاضر استان بوشهر از لحاظ اجرای طرح اس اس ان در رتبه چهارم کشور قرار دارد، ادامه داد: انجام این طرح تا کنون با صرفه جویی ٣٠٠ میلیارد تومانی برای سازمان همراه بوده که با اتمام آن، آمار این صرفه جویی به ٨ هزار میلیارد تومان در سال خواهد رسید.
وی بیان داشت:  از این به بعد اتباع خارجی مقیم استان که دارای پروانه اشتغال می باشند  هم  تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می گیرند و همه تعهداتی که سازمان به بیمه شدگان ایرانی پرداخت می کند به آنان نیز تعلق خواهد گرفت.
گفتنی است در این نشست، همکاران بازنشسته، جانباز و ایثارگر اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر ضمن تشکر از توجه مدیر کل استان به آنان و تغییر و تحولات مثبت صورت گرفته در این اداره کل، مهمترین دغدغه ها و درخواست های خود را با خسروانی در میان گذاشتند.