خبر استان:بعد از حرکت جوانان شهر خورموج در برپایی خودجوش ایستگاه صلواتی به منظور گرامیداشت یاد شهید خورشید مغدانی و شهدای خان طومان بغض خانواده شهید خورشید مغدانی پس از ۱۲ سال ترکید

خبر استان:بعد از حرکت جوانان شهر خورموج در برپایی خودجوش ایستگاه صلواتی به منظور گرامیداشت یاد شهید خورشید مغدانی و شهدای خان طومان بغض خانواده شهید خورشید مغدانی پس از ۱۲ سال ترکید
درد دل خانواده شهید خورشید مغدانی

بنام خداوند قلب های پاک
نیمه شعبان جشن بندگی و بالندگی، جشن منتظران ظهور، جشن عاشقان دلداده، امسال روز میلاد مولایمان صاحب الزمان در اتفاقی فرخنده همزمان شده بود با آزادسازی خرمشهر توام شدن دو روز مهم تاریخ نقطه روشن قلب پاک جوانان ولایی امروز بود، جوانان دیروز که با ایستادگی خود در برابر تیربارهای ناجوانمردانه دشمنان توانستند روزهای غرور انگیزی همچون سوم خردادها را در تقویم برای همیشه ثبت کنند
جوانان امروز در برابر جنگ نرم دشمنان قسم خورده این نظام مقدس به خوبی راه خود را پیدا کرده اند و با لبیک و ایستادگی خود در کنار ولی امر مسلمین جهان تمام نقشه های آن ها را نقش بر آب کرده اند این خود همان ایستادگی در برابر تیربارهای آن دوران است.

در روز ۱ و ۲ خرداد توسط جوانان انقلابی شهر خورموج در سطح شهر اتفاقی افتاد که ما را وا داشت تا بعد از ۱۲ سال بار دیگر با قلبی پر درد دست به قلم ببریم.

بعد از اتفاق سال ۱۳۸۳ که تلخ ترین روز تاریخ در سکوت خبری برای ما رخ داد قصد نوشتن و گفتن و بردن نامی از شهید خورشید مغدانی نداشته ایم در این ۱۲ سال تمام درد دلهایمان نامهربانی و مهربانی ها را در قالب یک بغض از جنس عشق نامهربانی جمع کرده و فقط و فقط با قبر خود شهید درد دل می کردیم.

پدر و امثال پدر ما در جنگ سختی نکشیده اند در ۸ سال دفاع مقدس عشق بازی کرده اند لحظه به لحظه ۷ سال حضور در جبهه عشق به رهبری و وطن بوده و امید به ایرانی سرفراز.
۱۹ سال در خانه با جراحت های شیمیایی سپری کردن هم برایمان درد آور نبود زیرا هدف مشخص و قلب با عزیزقلبمان رهبرمان همراه بود.
۱۲ سال بی پدری کشیدن هم برایمان سخت نبود چون خوشحال هستیم که پدرمان را در را وطن و فدای پدرمان امام خمینی و امام خامنه ای کرده ایم.

سختی ما از …است بگذریم و بگذریم، قلبمان آنقدر درد می کند که …
بغض هایمان از … می سپاریم به گلزار شهدا جای که آرام بخش قلب ها است، درد دل ها داریم ولی گفتن بیشتر از این جایز نیست.

برگردیم به روز نیمه شعبان جای که بعد سال ها لبخندی زدیم از ته دل اشکی ریختیم از سر شوق جای که حرکت خود جوش جوانان در نام گذاری ایستگاه صلواتی خود در شهر خورموج به نام پدرمان شهید خورشید مغدانی، پلاکارد هک شده اسم پدرمان در میان گم شدن این اسم در میان تابلوهای عکس شهیدان و تابلوهای بی شمار کوچه ها، توسط جوانان ولایی برای دو روز در شهر خودنمایی کرد.
شاید ما متعلق به شهرستان دشتی نباشیم و یا شاید … بگذریم همین دو روز تمام خستگی های این سال ها از سر نامهربانی را بیرون کرد حرف ها از خون دل ها داریم حرفایمان و درد دلهایمان را با همین جوانان پر شوق شهر تقسیم می کنیم.

عزیزان و سرورانی که در این دو روز با حرکت خود در برپایی ایستگاه صلواتی با نام شهید خورشید مغدانی و شهدای عزیز خان طومان نشان دادید که همان جوانان دیروزی هستید که محکم پشت رهبر عزیزتر از جانمان ایستاده اید تمام کلمات در برابر این حرکت و اراده شما برای بیان سپاس ها شرمسار است از همه شما تشکر میکنیم امیدواریم جواب این کار و حرکت مثال زدنیتان را از مولایمان امام زمان (ع) بگیرید.
ایام به کام

سوم خرداد۱۳۹۵
همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان

با احترام
خانواده شهید خورشید مغدانی

photo_2016-05-23_22-43-14

Visited 1 times, 1 visit(s) today