“سگ گردانی” در خیابان های بوشهر با خودروهای لوکس
“سگ گردانی” در خیابان های بوشهر با خودروهای لوکس

خبر استان:به حتم بومی نشینان بندر بوشهر نیز، اواخر شب با سگ گردانی در سواحل بندر یا جولان این افراد با خودروهای لوکس در خیابان ها روبرو شده اند.

به گزارش خبر استان در گذشته ای نه چندان دور که برای دیدن مناظر و رفع خستگی های درونی به سیر در دنیای بیرون روی می آوردیم، لذتبخش ترین صحنه ها لحظه راه رفتن کودکی که به مرور می دوید و زمین می خورد، یا لبخند کودکی که در آغوش پدر و مادر جا خوش کرده بود و یا اینکه کودکانی که دست در دست والدین آهسته قدم میزدند را به نظاره می نشستیم و از دنیای کوچک و جثه کوچکترشان، لبخندی از شادی بر چهره ما نقش می بست. حال جای آن لبخند آرامش بخش را هاله ای از بُهت و ناباوری گرفته است!

جامعه اسلامی ما دستخوش تحولی ناخوش شده، تحولی به نام “همزیستی با حیوانات”!

اوایل این ناخوشی ها تنها شهرهای بزرگ، آدم های غوطه ور در ثروت و متأسفانه بازیگران و افراد مطرح جامعه را تحت سلطه تبعیت از فرهنگ غربی خود درآورده بود، ولی با سرعتی باور نکردنی در کوچکترین شهرها و با تأثیر مستقیم بر قشر متوسط و ضعیف جامعه به پذیرفتن و عادی شدن این فرهنگ از ریشه سوخته مبدل شد و می بینیم به ظاهر آدم هایی را که قلاده به دست با سگ و گربه و دیگر حیوانات خود هم قدم می شوند!

آدم های به اصطلاح روشن فکری که همزیستی حیوانی را بر زندگی ارزشمند انسانی برتری داده اند!

می بینیم دختران، همسران و حتی مادرانی را که آغوش خود را مأمن اَمن حیوانات کرده اند و نام مقدس زن و مادر را به حیوان بازی ها و هوسرانی های خویش آلوده ساخته اند!

هواهای نفسانی که قادر به کنترل آن نیستند و زن و مرد عقده های پست شهوت پرستی را با همخوابی با حیوانات ارضاء می کنند، اینچنین افرادی از کمبودهای عاطفی و روانی رنج می برند!

حقا که حتی حیوانات نیز از شهوت پرستی این مردم، حیا می کنند!

این ماجرای تلخ به همینجا ختم نمی شود و شاهد هستیم فرزندانی که باید از نعمت خواهر و برادر بهره مند شوند، در محیط امن خانه با یک حیوان هم بازی می شوند، از یک حیوان الگو می پذیرند، صدا و حرکات حیوانی را تقلید می کنند و به یقین خلق و خویی حیوانی به خود می گیرند!

حال بر سر چنین جامعه ای که اینچنین مردمی را دارد چه خواهد آمد؟

کجای فرهنگ جامعه و دین مبین اسلام ما متذکر شده از سگ که خود باید نگهبانی دهد، نگهبانی و نگهداری شود؟؟

هرچه بگذرد وابستگی و احساس مسؤلیت این افراد به حیوانات خانگی خود بیشتر و بیشتر می شود، به گونه ای که عده ای به تک فرزندی و بعضی ها نیز به طلاق روی می آورند و بودن با حیوان را بر همنشینی با افراد خانواده ترجیح می دهند!

و حتی خطر ابتلا به انواع بیماری هایی اعم از تب مالت، سیاه زخم و…که از حیوان به انسان منقل می شود را به جان خریده اند!

به حتم بومی نشینان بندر بوشهر  نیز، اواخر شب با سگ گردانی در سواحل بندر یا جولان این افراد با خودروهای لوکس در خیابان ها روبرو شده اند و دیده اند افراد سگ گردانی را که سرگردانی روحی بر اراده انسانی آنان غلبه کرده که برای خود نمایی، تفاخر، ارضای امیال شخصی و نفسانی دست به قلاده حیوانات شده اند!

ورود آزاد حیوانات به محیط های تفریحی عمومی، در مواردی با حمله ناگهانی آن ها به دیگر مردم و ایجاد رعب و وحشت منجر شده است!

بنابراین ما از مسؤلین کشوری و استانی تقاضای اکید داریم قبل از آنکه این بی فرهنگی به فرهنگی لاعلاج و ویران کننده تر مبدل شود با افرادی که به این اقدامات مخرب دامن زده اند، برخوردی جدی و فوری انجام گیرد.

منبع:گام نیوز-پریوش اسلامفر