علوم پزشکی بوشهر:دانش‌آموزانی که معاینات پزشکی انجام نداده‌اند ثبت‌نام نمی‌شوند
علوم پزشکی بوشهر:دانش‌آموزانی که معاینات پزشکی انجام نداده‌اند ثبت‌نام نمی‌شوند

به گزارش خبر استان به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی،مدیر گروه سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: معاینات پزشکی و مراقبت سلامت ۶ ساله‌ها (پایه اول دبستان) از سوم خردادماه ۹۵ به‌صورت فراخوان و دعوت از خانواده‌ها برای مراجعه به مراکز سلامت جامعه و پایگاه یا خانه بهداشت […]

به گزارش خبر استان به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی،مدیر گروه سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: معاینات پزشکی و مراقبت سلامت ۶ ساله‌ها (پایه اول دبستان) از سوم خردادماه ۹۵ به‌صورت فراخوان و دعوت از خانواده‌ها برای مراجعه به مراکز سلامت جامعه و پایگاه یا خانه بهداشت انجام می‌شود.

فرحناز محبی افزود: فرم تکمیل‌شده در واحد بهداشتی بایگانی و صفحه اول فرم پسر یا دختر مهرشده و به والدین دانش‌آموز برای مراجعه به پایگاه سنجش آموزش‌وپرورش مدرسه تحویل می‌گردد.
این مسئول بهداشتی گفت: با همکاری مدیرکل محترم آموزش‌وپرورش استان بوشهر، مدیران مدارس از ثبت‌نام دانش آموزان کلاس چهارم و هفتم که معاینات پزشکی را انجام نداده‌اند جلوگیری می‌نمایند.
فرحناز محبی بابیان اینکه که معاینات دانش آموزان در سال جاری با سال‌های گذشته تفاوت داشته اضافه کرد: مراقبت سلامت دانش آموزان که در سال‌های قبل در پایه‌های اول ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم و بر اساس مدرسه تحت پوشش مرکز بهداشتی درمانی انجام می‌گرفت در سال تحصیلی ۹۵-۹۶ به‌صورت مراقبت از گروه سنی ۶ تا ۱۸ سال و در قالب خانوار تحت پوشش مرکز سلامت جامعه، پایگاه یا خانه بهداشت انجام می‌شود.
وی افزود: در سال تحصیلی پیش رو مراقبت گروه سنی ۶، ۹ و ۱۲ سال (پایه اول، چهارم و هفتم) در اولویت قرار داشته و اطلاعات بهداشتی و پزشکی نوجوانان مذکور در فرم‌های مراقبت بر اساس پسر و دختر ثبت می‌شود.
مدیر گروه سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس معاونت بهداشتی اظهار داشت: پس از انجام مراقبت نوجوانان ۶ و ۹ و ۱۲ ساله، فرم‌های تکمیل‌شده در مرکز سلامت جامعه یا پایگاه و یا خانه بهداشت بایگانی و صفحه اول فرم دختر و پسر ممهور به مهر پزشک شده و برای ثبت‌نام در مدرسه در اختیار والدین قرار می‌گیرد.
Visited 1 times, 1 visit(s) today