فرهنگیان دشتستان تا سقف ۲۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت خواهند کرد
فرهنگیان دشتستان تا سقف ۲۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت خواهند کرد

خبر استان:سید مجتبی هاشمی نژاد افزود:به منظور پشتیبانی از همکاران فرهنگی در خصوص مسائل مالی،رفاهی و درمان مجموعه اقداماتی تحت عنوان طرح کرامت پیش بینی نموده ایم .

به گزارش خبر استان،معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در گفتگو با پارس خلیج گفت:فرهنگیان گلهای سرسبد جامعه هستند و زیبنده جامعه نیست که به خاطر مشکلات اقتصادی کرامت فرهنگیان عزیز خدشه دار شود.

سید مجتبی هاشمی نژاد افزود:به منظور پشتیبانی از همکاران فرهنگی در خصوص مسائل مالی،رفاهی و درمان مجموعه اقداماتی تحت عنوان طرح کرامت پیش بینی نموده ایم .

وی گفت : بر اساس این طرح همکاران گرامی با پرداخت مبالغی به نام سهام یا حق عضویت (نقدی یا کسر از حقوق در طی چند قسط) در این طرح مشارکت خواهند داشت که در یک حساب به نام کرامت زیر نظر حوزه تعاون مدیریت آموزش و پرورش سپرده خواهد شد .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد : شروع این طرح حداقل شش ماه بعداز تاریخ اولین کسورات می باشد و تسهیلات اعطایی با کارمزد دو درصد محاسبه می شود که سهامداران در پایان اقساط تسهیلات می توانند موجودی خود را برداشت نموده و یا واگذار نمایند .

سیدمجتبی هاشمی نژاد به نحوه پرداخت اقساط اشاره کرد و گفت : کسر اقساط وام از طریق حقوق همکاران بوده و در صورت انتقال امتیاز وام به غیر فرهنگیان واجدالشرایط ، این کسورات مطابق با مقررات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود .

وی اضافه کرد : اهداف این طرح ارتقاء تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۲۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۴۰ تا ۶۰ ماهه و دوره انتظار آنی می باشد و مواردی مانند ازدواج ، تحصیل ، درمان و … را پوشش خواهد داد .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی شهرستان دشتستان راهبردهای طرح را راه اندازی صندوق اعتباری فرهنگیان دانست و گفت : راه اندازی تورهای زیارتی عتبات عالیات و سفرهای ایرانگردی و خرید خانه معلم در شیراز و همچنین زائرسرای مشهد و … می باشد

Visited 1 times, 1 visit(s) today