بوشهر عنوان برتر برگزاری جشنواره فیلم سبز را کسب کرد
بوشهر عنوان برتر برگزاری جشنواره فیلم سبز را کسب کرد

خبر استان: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: استان بوشهر عنوان برتر برگزاری جشنواره فیلم سبز را کسب کرد.

به گزارش خبر استان،حسین دلشب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با دیگر نقاط کشور، جشنواره فیلم سبز در استان بوشهر نیز برگزار شد و فیلم‌های این جشنواره در بوشهر اکران شد.

وی با اشاره به استقبال صورت گرفته از اکران فیلم‌های جشنواره فیلم سبز در استان بوشهر، اضافه کرد: این جشنواره از ۲۴ الی ۳۱ اردیبهشت‌ماه در پنج سانس در سینما کانون بوشهر برگزار شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر بیان کرد: توسعه مشارکت مردم در صیانت از حفظ محیط زیست یکی از اهداف برگزاری این جشنواره بود که تلاش شد در قالب هنر ارائه شود.

وی افزود: فیلم‌های داستانی بلند، فیلم‌­های داستانی کوتاه، فیلم‌های مستند بلند، فیلم‌های مستند کوتاه، آثار پویانمایی، عکس، کاریکاتور، نقاشی، تصویر سازی و گرافیک، مجسمه سازی و هنرهای مفهومی در این جشنواره نمایش داده شد.

دلشب ادامه داد: از اهداف این جشنواره می‌توان به فرهنگسازی و ارتقای آگاهی مردم و مسئولان در حوزه حفظ و توسعه محیط زیست، ایجاد زمینه ارتباط هنرمندان و مردم با موضوع حفظ محیط زیست، ترویج و ارتقای سطح کیفی محصولات فرهنگی هنری و سینمایی در حوزه محیط زیست اشاره کرد.

وی از معرفی استان بوشهر به عنوان استان برتر در برگزاری جشنواره فیلم سبز در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز در تالار آسمان تهران خبر داد و گفت: از همه دست‌اندرکاران دبیرخانه دائمی جشنواره فیلم سبز که این موفقیت را محقق کردند تشکر می‌کنم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با تقدیر از هنرمندان استان، اضافه کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر نیز همکاری بی‌نظیری را برای برگزاری این جشنواره داشتند.

Visited 1 times, 1 visit(s) today