جمیری: رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از مردم دیلم عذرخواهی کند
جمیری: رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از مردم دیلم عذرخواهی کند

خبر استان:نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در برنامه «تیتر امشب» مردم شهرستان دیلم را قاچاقچی دانسته که از این باب باید از مردم این شهرستان عذرخواهی کند.

به گزارش خبر استان، عبدالکریم جمیری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضع‌گیری رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در یکی از برنامه‌های سیما و وارد کردن یک سری اتهامات بی‌پایه به مردم شهرستان دیلم اقدامی ناپسند بوده که در شأن و جایگاه این مردم نیست.

وی با اشاره به اعتراض شدید به این اهانت به مردم شهرستان دیلم و سایر شهرستان‌های مرزنشین استان عنوان کرد: مراتب اعتراض خود را به شکل مکتوب به وزیر دادگستری اعلام کرده و از وی خواسته‌ام ضمن جلوگیری از ادامه چنین روندی به شکلی موجه از مردم شهرستان دیلم و سایر شهرستان‌های استان دلجویی شود.

جمیری یادآور شد: خدمات گسترده مردم مرزنشین استان به‌ویژه شهرستان مرزی دیلم به‌نظام در طول انقلاب به‌ویژه طی هشت سال دفاع مقدس غیرقابل اغماض است و نباید با این‌گونه حرف‌های غیرکارشناسی توسط یک مسؤول دولتی آنها را جریحه‌دار کرد.

عضو کمیسیون انرژِی مجلس تأکید کرد: در حالی که رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از قاچاق لوازم آرایشی در شهرستان دیلم در رسانه ملی سخن گفته اما بر اساس بررسی‌های انجام‌شده تخلفاتی در این زمینه در شهرستان دیلم گزارش نشده است.

وی ادامه داد: مردم دیلم همواره با بی‌مهری مسؤولین روبه‌رو هستند و در حالی که با سخت‌کوشی از طریق دریا با همه خطراتش امرار معاش می‌کنند و از فشار به دولت برای برآورده شدن توقعات به حقشان پرهیز می‌کنند صحیح نیست که این‌گونه به آنها توسط یک مقام دولتی توهین شود.

اظهارات پنجشنبه‌شب رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در معرفی چهار بندر دیلم، دیر، کنگان و نخل تقی استان بوشهر به‌عنوان مبادی قاچاق کالا به کشور در یک برنامه شبکه خبر تلویزیون باعث نارضایتی مردم این خطه به‌ویژه مردم شهرستان دیلم شده است./فارس

 

Visited 1 times, 1 visit(s) today