فراخوان تست گیری تیمهای نونهالان و نوجوانان شاهین شهرداری
فراخوان تست گیری تیمهای نونهالان و نوجوانان شاهین شهرداری

خبر استان:محمد محمدی باغملایی از آغاز تست گیری تیمهای نونهالان و نوجوانان شاهین شهرداری خبر داد.

به گزارش خبر استان به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین شهرداری بوشهر، محمد محمدی مدیر تیمهای پایه این باشگاه در گفتگویی در خصوص فعالیت تیمهای نونهالان و نوجوانان شاهین شهرداری در فصل جدید اظهار داشت: یکی از اهداف مهم باشگاه شاهین شهرداری اهمیت دادن به تیمهای پایه و ساختاری سازی و تربیت نیروهای مستعد و پرورش یافته مکتب شاهین است و به همین منظور برای فصل جدید با حمایت شورای شهر و شهردار بوشهر، برنامه های منظمی برای راه اندازی تیمهای پایه در دستور کار قرار دارد.

محمدی در ادامه افزود: مرحله ثبت نام جهت تست گیری جهت حضور تیمهای نونهالان و نوجوانان شاهین در لیگ برتر کشور انجام خواهد شد و قصد داریم با دعوت از بازیکنان مستعد استان تیم منسجم و قوی راهی رقابتهای کشوری کنیم.

مدیر تیمهای پایه باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اشاره کرد: از تمامی بازیکنان مستعد و علاقمند جهت حضور در مرحله تست گیری تیمهای نونهالان و نوجوانان شاهین دعوت بعمل می آوریم. به همین منظور بازیکنان نونهال(متولدین ۱۱/۱۰/۱۳۸۱ به بالا) و همچنین بازیکنان نوجوان(متولدین ۱۱/۱۰/۱۳۸۰به بالا) می توانند جهت ثبت نام با شماره تلفن ۰۹۳۰۹۷۸۵۶۶۰ (محمد پولادی) تماس حاصل نمایند. مکان و زمان مرحله تست گیری هر دو رده متعاقبا اعلام خواهد شد.

Visited 1 times, 1 visit(s) today