ماحوزی:پنج مجتمع فرهنگی هنری دراستان بوشهردردست ساخت است
ماحوزی:پنج مجتمع فرهنگی هنری دراستان بوشهردردست ساخت است

خبر استان:مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: پنج مجتمع فرهنگی هنری در شهرهای این استان در دست احداث است که در سال جاری ساخت آنها ادامه می یابد.

به گزارش خبر استان،حمیده ماحوزی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این تعداد پروژه ها در شهرهای آبدان، سعدآباد، شبانکاره، آبپخش و بوشهردر دست ساخت است.
وی اضافه کرد: همچنین در سال جاری پروژه های زیاد دیگری در دست ساخت داریم که نیاز است فرمانداران برای اختصاص اعتبار برای آنان همچون گذشته حمایت کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: در سال جاری ۳۵ سینمای سیار در بخشهای استان در حال اخذ مجوز هستیم که از این تعداد یک مورد آن در شهر بردستان شهرستان دیرفعالیت می کند.
وی در ارتباط با فعالیتهای قرآنی گفت: رونمایی از سند جامع قرآنی در روزقرآنی بوشهر یکی از دستاورد مهم این اداره کل در زمینه توجه به قرآن است که برای تمام نقاط این استان برنامه های قرآنی داریم.
ماحوزی درمورد با توزیع آگهی های ثبتی میان نشریات استان بیان کرد: آگهی های ثبتی که توسط ارشاد دارای م/ الف هستند به صورت عادلانه و به دور از هرگونه گرایش میان نشریات استان و سراسرس توزیع می شود.

Visited 1 times, 1 visit(s) today