به گزارش خبر استان، به نقل از روابط عمومی این بیمارستان، این خیر درهفته جاری از بخشهای گوناگون بیمارستان بازدید و با بیماران و مسئولان دیدار کرد وگفت: هدف خود از اهدای تجهیزات رضایت خداوند و کمک به بیماران نیازمند است. خیر مریم آزادگان یک دستگاه درماتوم برقی و یک دستگاه مشر با کاربرد جراحی […]

به گزارش خبر استان، به نقل از روابط عمومی این بیمارستان، این خیر درهفته جاری از بخشهای گوناگون بیمارستان بازدید و با بیماران و مسئولان دیدار کرد وگفت: هدف خود از اهدای تجهیزات رضایت خداوند و کمک به بیماران نیازمند است.
خیر مریم آزادگان یک دستگاه درماتوم برقی و یک دستگاه مشر با کاربرد جراحی و پیوند زدن پوست بیماران دچار سوختگی در اتاق عمل و یک تخت پانسمان ویژه سوختگی به این بیمارستان اهدا کرد که هم اینک استفاده می شود.
بیمارستان سوانح سوختگی گناوه در سال ۱۳۶۸ در مجاورت روستای مال قائد این شهرستان توسط یکی از خیرین شهر زنده یاد حاج مصطفی چرومی تاسیس شد و در سال ۱۳۸۶ به علت متروکه شدن ساختمان بیمارستان، به مرکز کنونی در مجاورت بیمارستان امیرالمومنین (ع) منتقل و استقرار یافت.
این بیمارستان تنها بیمارسان سوختگی دراستان بوشهر است که علاوه بر بیماران این استان، استانهای همجوار را نیز پذیرش می کند.

Visited 11 times, 1 visit(s) today