خبر استان:مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: ۶۵۰ نفر از فرزندان خانواده های معظم شهید، جانباز و آزاده بیکار در این استان وجود دارد که در سامانه جویای کار این نهاد ثبت نام شدند.

به گزارش خبر استان، حجت الاسلام ابراهیم تشکری سه شنبه شب در آیین اعیادشعبانیه در جوار شهدای گمنام بندر گناوه با بیان اینکه هم اینک بیشترین مشکلات جامعه ایثارگری موضوع اشتغال زایی است، افزود: این سامانه به شکلی تنظیم شده تا هر ظرفیت شغلی که ایجاد شود این تعداد افراد جویای کار براساس اولویتهای قانونی که حقی از کسی ضایع نشود، معرفی تا به کار مشغول شوند.
وی اظهارکرد: دراین ارتباط کمیته ساماندهی اشتغال نیز در این اداره کل راه اندازی شده و به همه خانواده های شاهد و ایثارگر اطمینان می دهم که در برطرف کردن دغدغه آنان بجد نهایت تلاش خواهیم کرد و زمینه اشتغال فرزندان آنان را با رعایت عدالت فراهم خواهیم کرد.
مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: با توجه به ظرفیت و قابلیت های شهرستان گناوه در عرصه گردشگری، اولین اردوگاه مرکز تفریحی برای جامعه ایثارگری استان و دیگر نقاط کشور دراین منطقه به وسعت پنج هکتار جانمایی و کلنگ آن زده شد و امسال با جذب اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز خواهدشد.


وی بیان کرد: درتعطیلات نوروز امسال جمعیت زیادی که به این بندر وارد می شوند حجم قابل توجهی از آنان خانواده های ایثارگران از اقصی نقاط کشور هستند که نیاز به مکان رفاهی مناسب و درخورشان دارند که با بهره برداری از این طرح می توانند در کمال آرامش از امکانات آن استفاده ببرند.
تشکری گفت: شهرستان گناوه با داشتن ظرفیت های گردشگری ازجمله ساحل زیبا که زبانزد عام و خاص است و مردمانی بسیار فهیم و شریف و ظرفیت های شغلی که خود مردم ایجاد کرده اند، مستحق بهترین ها هستند و باید مسئولان به این منطقه نگاه ویژه ای کنند.
وی با بیان اینکه برنامه های دیگری نیز این بنیاد در شهرستان گناوه اجرایی خواهد کرد، افزود: بمنظور احترام شایسته و تکریم خانواده های ایثارگر این شهرستان ساختمان ادارای بنیادشهید وامورایثارگران گناوه نیز احداث و بهره برداری شده است.
مدیرکل بنیادشهید وامور ایثارگران استان بوشهر با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، گفت: پاسداری و دفاع از دین و ارزش های اسلامی بزرگترین افتخاری است که نصیب هرکس نمی شود که پاسداران در این مسیر جانانه تلاش و همت می کنند.
سرپرست بنیادشهید وامورایثارگران گناوه گفت: این بنیاد در طول اعیاد شعبانیه برنامه های مختلفی پیش بینی کرده که برپایی این آیین با همکاری چندین دستگاه از مهم ترین آنهاست.
قائدی افزود: دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان از دیگر برنامه های این ایام است.
در این آیین برنامه های متنوعی شامل برگزاری مسابقه و مولودخوانی اجرا شد./ایرنا

Visited 1 times, 1 visit(s) today