خبر استان:خواهران بسیجی عالیشهر به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت شهید مطهری و هفته ی معلم و روز عقیدتی سیاسی سپاه با حجت الاسلام هاشمی امام جمعه محترم عالیشهر دیدار داشتند .

به گزارش خبر استان،در این نشست حجت الاسلام هاشمی ضمن خوش آمد گویی به بسیجیان بیان داشتند : افتخار ما ایرانیان داشتن یک نیروی ارزشی و بسیار مهم بنام سپاه و بسیج قهرمان در کنار ارتش شجاع است . این نیرو همواره در سالهای دفاع مقدس در کنار ارتشیان رشادت ها و دلاوری هایی را ازخود نشان داد و در جبهه جنگ سخت و هم اکنون نیز در جبهه جنگ نرم پیشتاز صحنه دفاع از اسلام و ارزشهای آن بوده است . 

امام جمعه عالیشهر فرمودند : امروزه بسیج ز لحاظ فعالیتهای فرهنگی وظائف بسیار سنگینی را بر دوش دارد  .

ایشان در ادامه اظهار داشتند : اولویت بسیج جهت استقرار پایگاه ها باید ابتدا در مساجد سطح شهر باشد تا از این رو بتواند زمینه ی جذب جوانان و نوجوانان را بیشتر فراهم سازد و نسل اول انقلاب را به نسل سوم انقلاب در قالب یک رابطه ی دوستانه به یکدیگر متصل نماید  پس باید مسجد و بسیج یک حلقه ی ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر داشته باشند .

ایشان همچنین قول مساعد دادند که جلسه ای را با حضور مسئولین شهر و مسئولین بسیج شهرستان بوشهر جهت بر طرف سازی برخی از مشکلات خواهران بسیجی که بیشتر در خصوص مکان و فضای پایگاه های بسیج است ترتیب و تشکیل دهند .

Visited 1 times, 1 visit(s) today