۸۰۰ نامه مردمی به منتخب دشتی و تنگستان
۸۰۰ نامه مردمی به منتخب دشتی و تنگستان

خبر استان:رئیس دفتر منتخب مردم دشتی و تنگستان در شهرستان دشتی گفت: تاکنون ۸۰۰ نامه از درخواست‌های مردمی دریافت کرده‌ایم که بیش از ۷۰ درصد آن‌ها بحث اشتغال است.

به گزارش خبر استان،یعقوب مقاتلی گفت: از زمان فعالیت دفتر نماینده منتخب مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکنون ۸۰۰ نامه از درخواست‌های مردمی دریافت کرده‌ایم که بیش از ۷۰ درصد آن‌ها بحث اشتغال است، ۲۰ درصد درخواست‌هایی است که از ادارات داشتند و ۱۰ درصد نیز گلایه‌مندی از بهداشت و درمان است.

رئیس دفتر منتخب مردم دشتی و تنگستان در شهرستان دشتی گفت: بنا داریم که در ساعات اداری پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم باشیم هرچند در ساعت‌های غیر اداری نیز از طریق تماس سعی داریم تا پاسخگوی مردم باشیم.

وی افزود: از تجربیات آقای گلبینی مسئول دفتر نماینده مردم شریف شهرستان‌های دشتی و تنگستان استفاده می‌کنیم.

مقاتلی در پاسخ به اینکه یکی از عمده مشکلات مردم ساحل‌نشین مشکل ته لنجی آن‌ها در این زمینه دکتر شهریاری جهت رفع این مشکل چه برنامه‌ای دارد گفت: شاهد تلاش‌های دکتر بودم که به جد پیگیر حل آن می‌باشد هرچند در هفته جاری نیز نشستی با لنج داران در روستای عامری تنگستان خواهند داشت و از نزدیک با مردم سخن می‌گویند.

وی اضافه کرد: مستنداتی در این زمینه وجود دارد هرچند که دکتر به‌طور کامل در این زمینه با مردم سخن می‌گوید ولی اعتقاد دارد تا کار کامل نشود باید رسانه‌ای نشود ولی جهت رفع این مشکل پیگیری‌های مستمری انجام داده است.

مقاتلی یادآور شد: در هفته جاری منتخب مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان با کشاورزان دشتی نیز نشستی خواهند داشت و پیرامون این مسائل به بحث و تبادل‌نظر خواهند پرداخت.

رئیس دفتر منتخب مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر هفته جاری دکتر شهریاری کارگروه‌های تخصصی (کمیته‌های کاری) با حضور بیش از ۸۰ نفر از نخبگان استان تشکیل که ۱۰ گروه تخصصی تشکیل خواهد شد و راه‌حل‌هایی نیز توسط این گروه طرح و در اختیار منتخب مردم قرار خواهند تا برای اجرایی شدن آن‌ها گام‌هایی برداشته شود.

وی افزود: حساس‌ترین کارگروه، کارگروه رسانه است زیرا معتقدیم که رسانه‌ها می‌توانند نقش مهمی در توسعه پایدار، پیشرفت، اقتصاد و حتی زیرساخت‌ها داشته باشند که ان شاء الله مشاور مطبوعاتی و رسانه‌ای دکتر شهریاری نیز منصوب خواهد شد.

منبع: شبکه خبر بوشهر

Visited 2 times, 1 visit(s) today