کمک ۴۰ میلیارد ریالی وزارت نفت به دیلم
کمک ۴۰ میلیارد ریالی وزارت نفت به دیلم

خبر استان:فرمانداردیلم استان بوشهرگفت: باپیگیری های بعمل آمده با مسئولان وزارت نفت، ۴۰میلیاردریال برای این شهرستان مصوب شده که برای کمک به بیمارستان دیلم و مجتمع فرهنگی بندر امام حسن درنظرگرفته شده است.

به گزارش خبر استان، حسن اسماعیلی روز سه شنبه درنشست با اعضای شورای اسلامی شهرامام حسن افزود: این کمک هزینه درشورای فنی امورمهندسی ونظارت برطرحهای عمرانی مناطق نفت خیز وابسته به وزارت نفت تایید وبزودی ابلاغ خواهدشد.
وی اضافه کرد: یکی ازنیازهای بخش امام حسن برخورداری از مجتمع فرهنگی هنری است که با اختصاص اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال درهفته آینده کلنگ زنی می شود.
فرمانداردیلم بیان کرد: مجوز استفاده ازفرودگاه فلات قاره بهرگان امام حسن در دولت تدبیر وامید برای استفاده عموم گرفته شده است.
وی با بیان اینکه دولت عزم و تلاش جدی در توسعه روستاها دارد، گفت: مسئولان بخش امام حسن تعامل بیشتری برای خدمت به مردم داشته باشند.
اسماعیلی باتاکید بر ایجاد اشتغال پایدار در این شهرستان افزود: فضای پسابرجام درایجاد اشتغال کمک بزرگی به کشور و بویژه این شهرستان خواهد کرد.
وی اظهارکرد: همه شوراها ودهیاران براین باورند که دولت یازدهم با وجود همه مشکلات اقتصادی وکاهش قیمت نفت، بیشترین اعتبارات وتخصیص را نسبت به قبل در روستاها داشته و مردم آن را لمس کرده اند.
فرمانداردیلم گفت: وجود ۱۳ شهید از شهر امام حسن با وجود جمعیت کم نشان ازعشق، علاقه و پایبندی مردم متدین و انقلابی این بخش به نظام ودولت است./ایرنا

Visited 1 times, 1 visit(s) today