بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان آتش گرفت+عکس
بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان آتش گرفت+عکس

خبر استان: بیمارستان ۱۷ شهریور شهر برازجان بامداد روز سه شنبه آتش گرفت.

به گزارش خبر استان:خبرنگار ایرنا که در محل حادثه حضور دارد، این آتش سوزی از حدود ساعت چهار بامداد آغاز شده و تا ساغت مخابره خبر همچنان ادامه دارد.
براساس این گزارش با وجود حضور و تلاش نیروهای آتش نشانی از شهرهای برازجان، دالکی و دیگر مناطق اطراف اما به علت گستردگی آن هنوز موفق به خاموش کردن آتش نشده اند.
با کمک نیروهای بیمارستان و امداد و آتش نشانی، بیماران بستری در این بیمارستان تخلیه و به خارج ساختمان منتقل شدند.
هنوز علت آتش سوزی که از بخش آی سی یو آغاز شده مشخص نیست.
براساس گزارش منابع غیر رسمی احتمال مرگ یک نفر بر اثر این آتش سوزی وجود دارد.

index
قاسم قائدی افزود:هم اکنون مسئولان و نیروهای ستاد مدیریت بحران و آتش نشانان شهرهای مختلف استان در محل حادثه حضور دارند و مشغول خاموش کردن آتش سوزی های کوچک، لکه گیری و پاکسازی هستند.
وی اضافه کرد: همه بیماران بستری در این بیمارستان از ساختمان آتش گرفته خارج و برای پیگیری درمان به بیمارستان شهید گنجی شهر برازجان منتقل شده اند.
قائدی ادامه داد: فقط حال یک نفر از بیماران که معلول بوده و هم اکنون به بیمارستان شهید گنجی انتقال یافته وخیم گزارش شده است.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری بوشهر اظهارکرد: این آتش سوزی به علت اتصال برق در بخش مونیتورینگ آی سی یو قلب رخ داد و به بخشهای دیگر سرایت کرد.
وی بیان کرد: هم اکنون بخشهای آی سی یو، قلب و درمانگاه تخصصی بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان به علت این آتش سوزی آسیب کلی دیده است.
قائدی گفت: میزان خسارت مالی و جانی این آتش سوزی پس از پاکسازی محل و بررسی کامل توسط کارشناسان برآورد و اعلام خواهد شد.

Visited 1 times, 1 visit(s) today