دیدارشهردار چغادک با اعضای شورای اسلامی شهر و کارگران  بمناسبت روز شوراها و کارگر+تصویر
دیدارشهردار چغادک با اعضای شورای اسلامی شهر و کارگران  بمناسبت روز شوراها و کارگر+تصویر

بمناسبت روز ملی شوراها، شهردار چغادک به اتفاق تنی چند از معاونین جهت تبریک این روز ضمن حضور در محل شورا با اعضای شورای اسلامی شهرچغادک، دیدار کردند.

به گزارش خبر استان،در این آیین مهندس واعظی ضمن تبریک روز شوراها از تلاشها و همکاری مجدانه شورای اسلامی شهر چغادک با شهردار و مجموعه شهرداری تشکر و قدردانی نمود.
شهردار چغادک خطاب به اعضای شورا بیان داشت:با وظیفه شناسی و درایت شما عزیزان چشم انداز توسعه چغادک روشن بوده و خوشبختانه با همکاری شما بزرگواران طرح ها و پروژه های بزرگی در مسیر خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر به همشهریان عزیز توسط شهرداری در حال انجام و تکمیل است.
 در انتها ریاست شورای اسلامی شهر چغادک ضمن تشکر از شهردار و همراهان ابراز امیدواری کرد که همکاری شورا وشهرداری همچون گذشته تدوام داشته باشد.

۱۲۱۳۱۰۱۱۱۴

سپس مهندس واعظی و معاونان خود با حضور در محل کار کارگران زحمت کش خدمات شهری در نواحی شهرداری، با آنان دیدار و گفت و گو کرد.
 شهردار چغادک ضمن تبریک روز جهانی کارگر به کارگران خدمات شهری شهرداری چغادک این روز را فرصتی مناسب برای بیان دقیق نیازها و مشکلات این قشر زحمت کش دانست و تصریح کرد: کارگران حوزه خدمات شهری از زحمتکش ترین و پرتلاش ترین اقشار جامعه هستند که با وجود سختی و دشواری کار همواره با سخت کوشی و تلاش شبانه روزی در راستای ارائه خدمات به شهروندان عزیز حرکت می‌کنند.

۱۶۱۷ ۱۸

Visited 4 times, 1 visit(s) today