حجت الاسلام هاشمی خطاب به مسئولان: فاضلاب ورودی عالیشهر بزرگترین توهین به اهالی شهر است
حجت الاسلام هاشمی خطاب به مسئولان: فاضلاب ورودی عالیشهر بزرگترین توهین به اهالی شهر است

خبر استان:حجت الاسلام هاشمی: من خطاب به آقای استاندار محترم ، فرماندار، مسئولین محیط زیست و مسئولین بهداشت استان عرض می کنم که فاضلاب ورودی عالیشهر بزرگترین توهین به اهالی شهر عالیشهر و روستاهای همجوار این شهر که در این منطقه زندگی می کنند می باشد.

به گزارش خبر استان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه عالیشهر،حجت الاسلام غلامرضا هاشمی امام جمعه محترم عالیشهر در خطبه های نماز جمعه در ادامه به برخی مشکلات شهر عالیشهر اشاره کرد و خطاب به مسئولان ارشد استان گفت: من خطاب به آقای  استاندار،  فرماندار، مسئولین محیط زیست و مسئولین بهداشت استان عرض می کنم که فاضلاب ورودی عالیشهر بزرگترین توهین به اهالی شهر عالیشهر و روستاهای همجوار این شهر که در این منطقه زندگی می کنند می باشد.

وی افزود: بارها و بارها این موضوع را اعلام کرده ام و همواره جواب قانع کننده ای دریافت نکردم و همیشه می گویند که در حال مطالعه و بررسی است و واقعا این چه مطالعه ای بود که هنوز تمام نشده است؟ تا کی باید این فاجعه زیست محیطی را تحمل کنیم و هزاران نفر از نظر بهداشتی و زیست محیطی در خطر هستند.

امام جمعه عالیشهر گفت: بوی بد فاضلاب، پشه های موزی و اخیراً نیز خاکستر حاصل از آتش سوزی نیزارهای آن منطقه همگی معضلات این مکان می باشد پس چرا نباید به فکر سلامتی مردم باشید.

وی خواستار برطرف شدن این معضل شد و گفت: مسئولان باید مردم شهر عالیشهر و روستاهای همجوار را از این ناراحتی و گرفتاری نجات دهند و موجبات سلامتی و رفاه آنان را فراهم سازند.

فتنه تغییر نام خلیج فارس توسط انگلیس رقم خورد

با اشاره به فرا رسیدن روز خلیج فارس گفت: منطقه خلیج فارس یک منطقه بسیار ارزشمند، استراتژیک و حساس در کل دنیا است که درگیری های زیادی توسط استکبار جهانی جهت منافع خودشان در این منطقه در حال وقوع می باشد.

وی افزود: برای اولین بار توسط انگلیس فتنه تغییر نام خلیج فارس رقم خورد و همواره در حال  تحریک کشورهای عربی جهت  ایجاد اختلاف و تفرقه ما بین ایران با کشورهای منطقه خلیج فارس  بودند.

حجت الاسلام هاشمی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران و تاکیدات وی بر استفاده از کالاهای داخلی گفت: همگان باید جهت رونق و گسترش تولید ملی از کالا های ایرانی استفاده کنند و همچنین دولت و ادارات به هیچ وجه نباید از کالا های خارجی استفاده کنند چرا که کلید حل مشکلات داخلی در داخل کشور است نه در برجام و چنین توافقاتی و از طرفی نیز تقویت تولیدات داخلی ستون فقرات حل مشکلات اقتصادی مملکت است.

برخی تولیدات داخلی قابل رقابت با کالاهای خارجی هستند

امام جمعه عالیشهر ادامه داد: خیلی از تولیدات داخلی می توانند در تمام دنیا حرف برای گفتن داشته باشند و حتی قابل رقابت با کالاهای خارجی و بلکه در بعضی از موارد  بهتر از آنها نیز می باشند، پس همه ما باید ایمان داشته باشیم که می توانیم این کار را انجام دهیم.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم ابراز داشت: به همه دانش آموزان، دانشجویان و مربیان و اساتید توصیه می کنم که اگر می خواهند در امر تحصیل و تدریس موفق و پیروز باشند باید به کتاب های با ارزش شهید مطهری مراجعه کنند.

معلمان الگوی دانش آموران هستند

حجت الاسلام هاشمی اضافه کرد: معلمان و مربیان مدارس باید بدانند که دانش آموزان امانتی در دستان آنها هستند پس باید با رفتار و کردار و حتی پوششان از نظر اخلاقی دانش آموزان را تربیت کنند و حتی معلمان ریاضی، فیزیک و شیمی و… نیز از این قاعده مستثنی نیستند و باید همت اصلی آنها تربیت صحیح و اخلاق درست باشد.

امام جمعه عالیشهر در ادامه سخنان خود به غارت دو میلیارد دلار از پول های ایران در بانک های آمریکا پرداخت و بیان داشت: یکی دیگر از جنایات آمریکای جنایتکار بر علیه ایران اسلامی غارت بیش از دو میلیارد دلار از اموال کشورمان می باشد که مصداق بارز نقض برجام و توافقات اخیر است و عملاً غربی ها کاری می کنند که تحریم ها برداشته نشود و سرمایه گذاران خارجی در کشور سرمایه گذاری نکنند.

وی افزود: متاسفانه بعضی از مسئولین کشور به این مذاکرات و توافقات خیلی خوشبین بودند اما هم اکنون خود آنها نیز دارند به این نتیجه میرسند که آمریکایی ها هیچ منطقی را نمی دانند و هیچ زبانی جز زبان زور را نمیفهمند.

Visited 1 times, 1 visit(s) today