وعده های محقق نشده مسوولین ملی پوش گناوه ای را وادار به دستفروشی کرد+عکس
وعده های محقق نشده مسوولین ملی پوش گناوه ای را وادار به دستفروشی کرد+عکس

خبر استان:قهرمان حرفه ای موتای در سال ۲۰۱۷ هم‌ اکنون در حال دستفروشی در بازار گناوه است؛ سید باقر موسوی دلیل این کار را بیکاری و بد عهدی مسئولان استان و شهرستان عنوان کرد.

به گزارش خبر استان، سید باقر موسوی متولد ۱۳۷۱ در گناوه می باشد. وی  دو سال است عضو تیم ملی او اسپرت می باشد.سید و از ۶ سالگی کارهای رزمی را شروع کرده است.

سیدباقر موسوی از قهرمانان رزمی‌کار گناوه‌ای به دلیل بیکاری و مشکلات معیشتی به دست فروشی روی آورده است.

قهرمان مسابقات حرفه ای موی تای تایلند۲۰۱۷
نقره مسابقات جهانی ورلدکاپ کیک بوکسینگ قبرس۲۰۱۶
برنز مسابقات جهانی او-اسپرت ترکیه ۲۰۱۵
برنز مسابقات آسیایی چی وان ایران۲۰۱۱
کمربندطلایی مسابقات سوپرفایت تای بوکسینگ ایران ۲۰۱۵
نقره مسابقات سوپرفایت ساواته ایران۲۰۱۵
طلای مسابقات کیک بوکسینگWKF ایران۲۰۱۵
طلای مسابقات سوپرفایتISKA ایران۲۰۱۵
طلای مسابقات کونگ فو ایران۲۰۱۵
کمربندطلایی مسابقات سوپرفایت کیک بوکسینگ ایران۲۰۱۴
کمربندطلایی مسابقات کیک بوکسینگ ایران۲۰۱۴
نقره مسابقات کیک بوکسینگISKA ایران۲۰۱۴
نقره مسابقات کیک بوکسینگIKF ایران۲۰۱۴
نقره مسابقات بهترین های کیک بوکسینگ ایران۲۰۱۴
کمربندطلایی مسابقات تای بوکسینگ ایران۲۰۱۳
طلای مسابقات فول کونگ فو ایران ۲۰۱۱
نقره مسابقات موی تای ایران۲۰۱۱
طلای مسابقات ووشو ایران ۲۰۱۱
برنز مسابقات کیک بوکسینگ ایران WPKA 2011
 عنوان )سریعترین فایتر)برای ناک اوت کردن .زمان مبارزه۳ثانیه. درمسابقات انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگWKA ایران۲۰۱۰
فنی ترین فایتر درسالهای ۲۰۰۹-۲۰۱۰-۲۰۱۱
برنز مسابقات شوت بوکسینگ ایران ۲۰۰۷

از جمله افتخارات وی می باشد. موسوی که در چندین مسابقه خارج از کشور توانسته خود را به اثبات برساند و افتخارات متعددی نصیب ایران کند از وعده‌های محقق نشده مسئولین بعد از قهرمانی‌هایش می‌گوید.

وی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی خبر استان افزود:برای من دعوتنامه رسمی از تایلند فرستاده شد تا در مسابقات رسمی آن کشور شرکت کنم.

موسوی گفت:یک  ماه در تایلند بوده ام و  در کمپ حرفه ای موی تای تمرین کرده بعد مسابقه داد خود را انجام داده است.

ایشان افزود در مورد هزینه مسابقات گفت: چند خیر و اقوام کمک کرده اند و مقداری هم قرض کرده ام که در این مسابقات شرکت کنم  تا برای ایران اسلامی ، استان بوشهر و شهر گناوه افتخار آفرینی کنم.

وی اظهار داشت: برای آمادگی  و تمرینات یک ماهه خود در کشور تایلند ۴ میلیون تومان قرض کرده ام و الان هم برای پس دادن قرض خود دست فروشی میکنم.

در مسابقات تایلند سید باقر موسوی با پرچم روسیه پا در رینگ مسابقات گذاشت ولی بعد از ناک اوت کردن حریف جلوی رییس برگزاری مسابقات پرچم کشور عزیزمان ایران اسلامی را به احتزاز در آورد .زمانی که سید در حین مبارزه  بود تماشاگران روسی او را تشویق کرده و انرژی میدادند ولی بعد ازمبارزه زمانی که سید پرچم کشور خود را بالا برد کل تماشا چیان او را تشویق کردند …او ثابت کرد در هر حال یک ایرانی با غیرت باقی میماند.

وی در مورد این کار اظهار داشت:در استادیومی که مسابقه داده می شد رئیس استادیوم شخصی از رژیم صهیونیستی بود بود  وی قبول نکرد پرچم ایران در پوستر مسابقه برای من زده  شود وخودشون پرچم روسیه را نصب کردند ولی بعد از مسابقه پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را بالای سر بردم.

موسوی اظهار داشت: در حال حاضر به مسابقات تایلند و چین دعوت شده ام و باید یک اسپانسر داشته باشم که تمام هزینه های من را متقبل شود ودر تایلند زیر نظر مربی تمرین کنم،بنده خانواده ام وضعیت مالی ضعیفی دارند و هیچ پشتوانه ای ندارم.

وی با بیان اینکه مسئولان دو سال است فقط وعده می دهند اظهار داشت: دوسال پیش بعداز مسابقات جهانی ترکیه  مراسم استقبال بزرگی در فرودگاه بوشهر برای من تدارک دیده شد تمامی مسئولین استان امده بودند رئیس اداره ورزش و.جوانان استان آقای بهروزیان فر جلوی همه قول دادند که به بنده  چند سکه جایزه میدهند ولی تا الان چنین اتفاقی رخ نداد و بعد از آن خیلی پیگیر شده ام که نتیجه ای حاصل نشد.

موسوی اظهار داشت:در گناوه هم بعد از مسابقات ترکیه مراسم استقبال گرفتند و فرماندار گناوه در آن مراسم من را به فرمانداری دعوت کرد. به آنجا که مراجعه کردم فرماندار محترم نامه ای از بنیاد مسکن به بنده داد که این بنیاد تکه زمینی بعنوان جایزه به من اهداء کند.

وی گفت: زمانی که به بنیاد مسکن مراجعه کردم  و گفتن برای اینکه این زمین را به من اهدا کنند باید مبلغ ۱۵ میلیون تومان پرداخت کنم تا به من تعلق بگیرد، تا به حال چنین جایزه ای را ندیده بودم که از آن دو سال می گذرد و هیچ چیزی به من داده نشد.

سید باقر موسوی  ضمن بی توجهی مسئولین اظهار داشت: ۸ ماه پیش قبل از اعزام به مسابقات جهانی قبرس در سپاه گناوه جلسه ای ترتیب داده شد که مربی تیم ملی هم حضور داشت در آن جلسه فرماندار گناوه به من وعده داد که اگر دست پر  از مسابقات برگردم به من جایزه خوبی تعلق می گیرد. در مسابقات جهانی قبرس نائب قهرمانی را کسب کردم و فرماندار و مسئولین به وعده ای که دادند تا الان عمل نکردند.

وی گفت: فقط به بنده قول دادند و  به هیچکدامشان عمل نکردند.

موسوی گفت: حتی دو سال پیش بعد از مسابقات جام جهانی ترکیه که مقام سوم را کسب کردم آقای جمیری نماینده سابقه گناوه در مجلس شورای اسلامی به بنده قول دادند که در شرکتی مشغول کار شوم که آن وعده هم عملی نشد.

صرفا جهت اطلاع:خوب است مسئولین وقتی که ورزشکاران در مسابقات بین المللی مقامی را کسب می کنند  مراسم استقبال با شکوهی برای آنان تدارک می بینند و گل به گردن آنان می اندازند ولی کار ارزنده و زیباتر آنست که به وعده هایی که خود میدهند عمل کنند تا فرد مورد نظر با پشتکار قوی بتواند مقام های بهتری نه تنها برای استان بلکه برای  جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد.

مسئولین عزیزی که چند روز قبل  همراه با معاون آقای وزیر در گناوه حضور داشتند و مشکل قهرمان با اخلاق و ارزنده ملی پوش پارالمپیک را حل کردند،حداقل به وعدهایی که به  سید باقر موسوی دادند جامع عمل  بپوشانند تا در مسابقات پیش رو باز هم با قهرمانی خود باعث خوشحالی هموطنان و هم استانی های عزیز شود.