نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر مایه افتخار، عزت و آرامش هستند و به عنوان خط مقدم مقاومت جنوب ایران قلمداد می شوند.+تصاویر
نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر مایه افتخار، عزت و آرامش هستند و به عنوان خط مقدم مقاومت جنوب ایران قلمداد می شوند.+تصاویر

خبر استان:آیت الله صفایی بوشهری: اگرنیروهای مسلح در تمامی ارکان اساسی توانمند و مقتدر باشد، جهان استکبار اقتدار ایران را لحاظ می کند.

به گزارش خبر استان،آیت الله صفایی بوشهری روز یکشنبه در آئین گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش در بوشهر افزودند: توسعه در صنعت دفاعی بویژه توان موشکی از ضرورت هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.


ایشان فرمودند: ارتش جمهوری اسلامی ایران منظم، محکم، منضبط و با تجهیزاتی عالی است به گونه ای که درطول تاریخ اسلام و ایران هیچگاه مانند آن ملاحظه نشده است.


آیت الله صفایی بوشهری اظهار کردند: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با ایمان به خدا، تقوای نظامی، اخلاق دفاعی، مدیریت درعرصه ستاد، تجهیزات به روز و با توان بالای صنعت نظامی و برخورداری از فرماندهی مقتدر، هوشمند، بینا، بصیر و از تبار امام حسین (ع) در مقابل دسیسه های دشمن محکم ایستاده است.


ایشان تاکید کردند: اگرنیروهای مسلح در تمامی ارکان اساسی توانمند و مقتدر باشد، جهان استکبار اقتدار ایران لحاظ می کند.
امام جمعه بوشهر با قدردانی از تمام ایثار گریها و شجاعتهای ارتش، سپاه، بسیج در استان بوشهر فرمودند: نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر مایه افتخار، عزت و آرامش هستند و به عنوان خط مقدم مقاومت جنوب ایران قلمداد می شوند.


در این آئین یگانهای نمونه از منطقه دوم نیروی دریایی ارتش، پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی، پدافند، منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و سپاه امام صادق (ع) از مقابل تمثال امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا رژه رفتند.
.

khbar290195 22

khbar290195 5