ثبت بیش از ۱۰ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه در شرکت انتقال گاز ایران
ثبت بیش از ۱۰ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه در شرکت انتقال گاز ایران

خبر استان:مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران از ثبت بیش از ۱۰ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه در این شرکت خبر داد.

به گزارش خبر استان، منوچهر طاهری صبح امروز در نشست با مسئولان منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز ایران مستقر در بوشهر اظهار داشت: منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز یکی از حساس‌ترین مناطق عملیاتی کشور است.

طاهری گفت: ثبت بیش از ۱۰ میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه، کسب موفقیت‌های گوناگون و از همه مهم‌تر انتقال پایدار و ایمن گاز همگی از اقدامات خوب و مهمی بوده است که باهمت و تلاش‌های پرسنل این منطقه به انجام رسیده است.

وی ابراز امیدواری کرد که باهمت و بهره‌گیری از استعدادها در بخش‌های مختلف این منطقه، روزانه شاهد افزایش ظرفیت انتقال تولیدات گاز، در سطح کشور باشیم.

معاون عملیات شرکت ملی گاز نیز با اشاره به حجم بسیار بالای پروژه‌ها و عملیات اجرایی در این منطقه حفظ قابلیت‌های چشمگیر پرسنل فنی و توان علمی کارکنان را از وظایف اصلی مدیریت سازمان عنوان کرد.

عبدالحسین ثمری گفت: این منطقه از بدو تأسیس تاکنون شاخص‌های خوبی به‌ویژه در بخش بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست کسب کرده است که این خود نشان از تجربیات و قابلیت‌های مدیریت و کارکنان جوان این منطقه دارد.

ثمری با بیان اینکه منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز به‌عنوان سرچشمه گاز کشور به شمار می‌رود خاطرنشان کرد: برون‌سپاری مهم‌ترین راه برای رسیدن به اهداف بزرگ منطقه و رفع مشکلات پیش رو خواهد بود.

در ادامه نیز هریک از روسای منطقه ضمن تبریک به ایشان به ارائه گزارشی در خصوص آخرین اقدامات و فعالیت‌های انجام‌ شده در واحدهای مختلف عملیاتی منطقه پرداختند.

بر اساس این گزارش در آغاز این دیدار نصیحت‌کن مدیر منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز گزارشی از برنامه‌های تعمیراتی و عملیاتی سال ۹۵ ارائه و مشکلات و مسائل منطقه را به سمع و نظر مدیران ارشد شرکت رساند./فارس