سرپرست جدید حراست اداره کل راه و شهر سازی استان بوشهر منصوب شد
سرپرست جدید حراست اداره کل راه و شهر سازی استان بوشهر منصوب شد

خبر استان:طی حکمی از سوی جابر انصاری رئیس مرکز حراست وزارت راه و شهر سازی میثم جعفری به سمت سرپرست حراست اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر منصوب شد.

به گزارش خبر استان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر با حضور مهندس نگارنده معاونت محترم اجرایی حراست مرکز، اکبر پور مسئول هماهنگی امور استانها، مهندس فرزاد رستمی مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر، مدیران و روسای شورای حمل و نقل استان، جمعی از مسئولین اطلاعات و حراست استان بوشهر ، مدیریت های اداره کل، آقای میثم جعفری به عنوان سرپرست جدید واحد حراست این اداره کل معرفی شد واز زحمات آقای لطیف عباسی در زمان تصدی این مسئولیت تقدیر وتشکر گردید.
در این مراسم مهندس رستمی مدیر کل راه و شهرسازی استان ضمن خیر مقدم طی سخنانی به اهمیت حفاظت و امنیت سازمان و جایگاه ویژه حراست پرداخت و از زحمات عباسی رئیس اسبق حراست تقدیر نمود و ضمن تبریک به جعفری ابراز امیدواری کرد که با همدلی با مجموعه بتواند در راه خدمتگذاری صادقانه به مردم و اهداف برسیم .
مهندس نگارنده نیز در این مراسم با اشاره به اینکه هماهنگی با اهداف نظام و منویات مقام معظم رهبری(مدضله العالی)وظیفه اصلی حراست است، الگو بودن، داشتن رفتار اسلامی، رعایت حریم خصوصی افراد، التزام منافع ملی،ا مر به معروف و نهی از منکر و تواضع و همدلی با مجموعه کاری را از مهمترین شاخصه های مسئولیت در امر حراست بر شمرد.
معاونت اجرایی حراست مرکز وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد:با افزایش هر چه بیشتر تعامل حراست و دیگر بخش اجرایی میتوان گامی تأثیر گذار در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشت.
وی مرکز تقویت و تجهیز مدیریت حراست های استانها را از لحاظ نیروی انسانی و امکانات، اولویت اصلی اداره کل حراست وزارتخانه عنوان نمود.
در پایان این مراسم با اهدا لوح و هدایا از آقای عباسی مدیریت قبلی حراست اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر قدردانی به عمل آمد.