امام جمعه: مرز عسلویه تغییر نکرده است
امام جمعه: مرز عسلویه تغییر نکرده است
ندای استان:امام جمعه عسلویه گفت: شهرستان‌های عسلویه و کنگان به هم آمیخته اند؛ هم مردم و مجموعه‌ها با هم دوست هستند و هم از این صنعت استفاده می‌کنند. ضرورت ندارد به این مباحث تغییرات پرداخته شود. این الفت و دوستی که بین مردم دو شهرستان بین شیعه و سنی هست باید حفظ شود.

به گزارش ندای استان،امام جمعه عسلویه به بحث مهمی که روز گذشته در سطح رسانه‌ها مطرح شد اشاره کرد و گفت: از همان لحظه انتشار خبر پیگیری کردیم و من از لحظه شنیدن خبر با معاون سیاسی امنیتی استاندار تماس گرفتم و صحبت کردم. گفتند شایعه است و ابلاغ نشده است و تاکید می‌کنم تکذیب شود و به فرماندار شهرستان هم توصیه‌های لازم را داشتیم و ایشان هم پیگیر هستند.

وی ادامه داد: شهرستان‌های عسلویه و کنگان به هم آمیخته اند؛ هم مردم و مجموعه‌ها با هم دوست هستند و هم از این صنعت استفاده می‌کنند. ضرورت ندارد به این مباحث تغییرات پرداخته شود. این الفت و دوستی که بین مردم دو شهرستان بین شیعه و سنی هست باید حفظ شود.

محمدی خاطرنشان کرد: وزیر کشور که احتمالاً حرف‌های ما را بشنوند باید تذکر بدهند و باید مراعات شود. مجموعه‌هایی که هست در خدمت مردم شهرستان و شهرستان‌های همجوار حتی کشور هست. تمامیت ارضی و هویت اینجا مهم است وفاق و همدلی حفظ شود. این آرامش که از میزبانان خوب صنعت مردم عسلویه هست حفظ شود.

وی اظهار کرد: معاون سیاسی استاندار بوشهر امروز هم به بنده سفارش کردند به عرض مردم شریف شهرستان برسانم که هیچ ابلاغی در تغییر حد و حدود شهرستان صورت نگرفته و شایعه است.

امام جمعه عسلویه به بحث اشتغال اشاره کرد و افزود: در این خصوص جلسات خوبی برگزار شده است و منطقه ویژه همراهی می‌کند و با کمک شما به مشکل اشتغال به صورت ویژه پرداخته شود.

Visited 5 times, 5 visit(s) today
  • منبع خبر : مهر