انهدام باند قاچاق بین‌المللی مواد مخدر در بوشهر
انهدام باند قاچاق بین‌المللی مواد مخدر در بوشهر
ندای استان:سردار صالحی گفت: با پایان عملیات، پلیس به کار این باند ۴ نفره قاچاق بین‌المللی مواد مخدر پایان داد و همه متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش ندای استان،سردار سهام صالحی در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی کسب اخبار و گزارش رسیده و تبادل اطلاعات معاونت امور منطقه‌ای و بین‌المللی پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر مبنی بر اینکه یک باند حرفه‌ای قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند محموله‌ای را پس از جاسازی در دستگاه و ابزار‌های صادراتی از طریق گمرکات استان بوشهر از راه دریایی به کشور‌های حوزه خلیج فارس حمل و انتقال دهند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران محور‌های احتمالی تردد مظنون را مورد رصد قرار داده که در مسیر خروجی شهر بوشهر در محور چغادک- خورموج یک دستگاه وانت مزدا تک کابین حامل محموله را شناسایی و توقیف و به مقر پلیس انتقال دادند.
جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: همچنین در دو عملیات جداگانه یک نفر از اعضای این باند قاچاق مواد مخدر در شهر عسلویه و دو نفر دیگر در شهر بوشهر شناسایی و به‌طور همزمان دستگیر شدند.
وی اضافه کرد: از محموله گمرکی الکتروموتور که قرار بود از شهرستان دیر به کشور‌های حاشیه خلیج فارس منتقل شود مقدار ۶۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد.
سردار صالحی گفت: با پایان عملیات، پلیس به کار این باند ۴ نفره قاچاق بین‌المللی مواد مخدر پایان داد و همه متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.

Visited 6 times, 1 visit(s) today