‌بوشهری‌ها دست به جیب‌ترین مردم ایران! + عکس
‌بوشهری‌ها دست به جیب‌ترین مردم ایران! + عکس
ندای استان:برای «دیجی کالا»، هیچ استانی مثل بوشهر دست به جیب نبوده، موضوعی که در گزارش عملکرد 1402 این شرکت اعلام شده است.

به گزارش ندای استان، اوایل دهه ۱۳۹۰، وزارت ارتباطات در گزارشی اعلام کرد بوشهری ها در مقایسه با جمعیت خود، در خریدهای اینترنتی رتبه نخست کشور را دارند و با این گذشته، رتبه اول بوشهر از نظر رقم خرید از دیجی کالا نباید غیرمنتظره باشد.

گزارش عملکرد دیجی‌کالا در سال ۱۴۰۲ که به تازگی منتشر شده، نشان می‌دهد بوشهری ها گران ترین کالاهای این بازار اینترنتی را خریداری کرده اند.

استان های کهگیلویه و بویراحمد، همدان و خوزستان در رتبه های بعدی نشسته اند.

اما درخصوص میزان خرید و درآمدی که برای دیجی کالا از استان ها رقم خورده، مردم تهران، البرز و اصفهان پرچمدار بوده‌اند.

در این خصوص، بوشهر رتبه ۲۵ کشور را به خود اختصاص داده است. به عبارتی، بوشهری ها در دیجی کالا کم هستند، اما دست به جیب تر!

از دیگر نکات جالب این گزارش می‌توان به مقام اول پنیر “فتا دوشه هزار” اشاره کرد که از نظر فروش تعدادی در صدر لیست پرفروش‌ترین کالاها قرار دارد. خودکار پنتر و اسپاگتی زر ماکارون هم دوم و سوم هستند.

همچنین گران‌ترین خرید دیجی‌کالا در این سال نیز به ارزش یک‌میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان بوده که شامل سفارش ۱۶۵ کارت هدیه است. همچنین در بین ۲۰ سفارش گران‌قیمت یک سفارش ۳۸۰ میلیون تومانی در رده بیستم دیده می‌شود و ارزان‌ترین سفارش هم فقط هزار و ۸۳۷ تومان ارزش داشته که با تخفیف و برای خرید یک بسته پفک ثبت شده است.

Visited 18 times, 1 visit(s) today