برنز پارالمپیک به ورزشکار بوشهری رسید+عکس
برنز پارالمپیک به ورزشکار بوشهری رسید+عکس
ندای استان:علیرضا بخت ورزشکار برازجانی مدال برنز مسابقات پارالمپیک در فرانسه را به دست آورد.

به گزارش ندای استان،شنبه شب در جریان مسابقات تکواندو پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس و در وزن منهای ۸۰ کیلوگرم علیرضا بخت در دیدار رده‌بندی به نیکولا اسپاییچ صربستانی رسید که توانست به نتیجه ۲۸ بر ۶ وی را شکست داده و مدال برنز پارالمپیک را کسب کند.

علیرضا بخت متولد ۱۳۷۸ در شهر برازجان است. از جمله افتخارات وی می توان به کسب مدال طلای رقابت های پاراگرندپری ۲۰۲۲ ریاض ، مدال طلای پاراگراندپری ۲۰۲۲ بلغارستان ، مدال طلای جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۲۲ ایران ، مدال طلای پاراآسیایی ۲۰۲۲ ویتنام و مدال طلای مسابقات پرزیدنت کاپ ۲۰۲۳ ترکیه اشاره کرد.

علیرضا بخت: می‌توانستم مدال طلا کسب کنم

وی در خصوص این رقابت‌ها اظهار داشت: به هر حال پارالمپیک جایی است که بهتر ین ها حضور پیدا می‌کنند و من خوشحالم که فرصت حضور در این بازی‌ها را پیدا کردم اما می‌توانستم طلایی شوم.

بخت افزود: اسدبیک ازبک حریف بسیار قدرتمندی بود اما من اگر از سد او می‌گذشتم در تقابل با حریف مکزیکی در فینال مشکلی نداشتم. اما این فرصت از دست رفت.

پاراتکواندو کار ۲۴ ساله ایران در پایان گفت: من به دلیل اشتباهی که خودم مرتکب شدم بازی را واگذار کردم اما در هر صورت افتخار می‌کنم که این رقابت‌ها در نهایت با کسب مدال برنز برایم به پایان رسید.

Visited 12 times, 1 visit(s) today