آغاز ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی کنگان +عکس
آغاز ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی کنگان +عکس
ندای استان: استاندار بوشهر از آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی کنگان خبر داد.

به گزارش ندای استان،احمد محمدی‌زاده در آیین افتتاح پروژه‌های هفته دولت در کنگان، اظهار داشت: طی سه سال اخیر، در جنوب استان بوشهر و به‌ویژه کنگان، کارهای ارزشمندی انجام شده و شاهد عمران و آبادانی منطقه هستیم.

وی با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۴۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان کنگان، افزود: از این تعداد، ۱۰۴ پروژه با اعتبار بالغ بر ۹۵۰ میلیارد تومان افتتاح و ۳۸ پروژه نیز با اعتبار بالغ بر ۲۲۵۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: تقاطع غیر همسطح ورودی کنگان با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان، سی تی اسکن بیمارستان کنگان با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان، مراکز جامع سلامت شیرینو و بنک با مجموع اعتبار ۴۱ میلیارد تومان، ۴۰ واحد مسکونی شهری و ۶۶ واحد مسکونی روستایی از جمله طرح‌های افتتاحی شهرستان کنگان هستند.

محمدی‌زاده تصریح کرد: تکمیل ۲ مدرسه با ۲۱ کلاس درس، دیوار حفاظتی و امنیتی منطقه پارس کنگان، احداث سامانه کنترل سیلاب و احداث سد خاکی تاخیری نیز از دیگر پروژه‌های افتتاحی شهرستان کنگان به شمار می‌روند.وی اضافه کرد: امروز عملیات اجرایی بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی کنگان و همچنین فاز دوم جاده وفاق حد فاصل دیر و کنگان آغاز شد.

Visited 9 times, 1 visit(s) today