مرد سال توسعه تکنولوژی صنعت پتروشیمی از بوشهر انتخاب شد
مرد سال توسعه تکنولوژی صنعت پتروشیمی از بوشهر انتخاب شد
ندای استان: در آیین معرفی شرکت های برتر صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در سال ۱۴۰۲، شرکت پتروشیمی پردیس واقع در عسلویه استان بوشهر به عنوان یکی از شرکت های برتر و مدیرعامل این شرکت به عنوان مرد سال توسعه تکنولوژی و هوش مصنوعی صنعت پتروشیمی ایران معرفی شد.

به گزارش ندای استان،مدیرعامل پتروشیمی پردیس در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: این واحد پتروشیمی به عنوان بزرگترین تولید کننده اوره در خاورمیانه، روزانه بیش از ۱۰ هزار تن اوره گرانول تولید می کند.

«سید محمدرضا میری‌لواسانی» افزود: حجم بالای تولید و محدودیت در انبارکردن محصولات باعث شد سال گذشته تغییراتی در فرآیند فروش با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد شود.

وی اضافه کرد: در این فرآیند با بکارگیری استراتژی فروش هوشمندانه و هدفمند، بازارهای جدید و جذابی برای محصول ارزشمند و استراتژیک پردیس ایجاد شد.

مدیرعامل پتروشیمی پردیس تصریح کرد: در این نرم افزار که به صورت اختصاصی در پتروشیمی پردیس تولید شده است، داده های مختلف تولید و فروش در ماه های مختلف به صورت شفاف ثبت می شود و داده های سال های قبل نیز برای بررسی روند تولید و فروش و برنامه ریزی برای انتخاب بهترین برنامه فروش براساس تجزیه و تحلیل توسط هوش مصنوعی انجام می شود.

مرد سال توسعه تکنولوژی صنعت پتروشیمی ایران یادآور شد: در این سامانه برای فروش محصول مناقصه معکوس برگزار می شود و محصول به بالاترین قیمت به فروش می رسد.

میری‌لواسانی بیان کرد: دستیابی به رکورد بالاترین میزان بارگیری محصول، رکورد تولید بالای ۳۰۰ هزار تن محصول اوره در ۲ ماه متوالی، دستیابی به رکوردهای جدید فروش ماهیانه و فصلی و توسعه بازار پتروشیمی پردیس در آمریکای جنوبی، آسیای شرقی و آفریقا از جمله دستاوردهایی است که طی یکسال گذشته با تغییر هوشمندانه استراتژی های توسعه و فروش پتروشیمی پردیس به دست آمده است.

به گزارش ایرنا؛ در آیینی که روز گذشته با حضور جمعی از مدیران ارشد صنعت نفت، گاز و پتروشیمی برگزار شد، سید محمدرضا میری لواسانی مدیرعامل پتروشیمی پردیس، پس از بررسی و ارزیابی عملکرد شرکت‌ها توسط کارشناسان، صاحب‌نظران و خبرنگاران این حوزه به عنوان مرد سال توسعه تکنولوژی و هوش مصنوعی صنعت پتروشیمی ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شد.

 

Visited 4 times, 1 visit(s) today