رئیس جدید گمرک گناوه معرفی شد+عکس
رئیس جدید گمرک گناوه معرفی شد+عکس
ندای استان:طی مراسمی با حضور معاونین “هماهنگی و نظارت“ و “حراست“ حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر، سرپرست جدید گمرک معرفی شد.

به گزارش ندای استان،محسن خرم رخ ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست گمرک گناوه با اشاره به اینکه بندر گناوه از مهمترین بنادر جنوب کشور بشمار می‌رود، گفت: سابقه تجارت در بندر گناوه بر هیچکس پوشیده نیست و این بندر از ظرفیت‌های بسیار مهمی در تجارت برخوردار است.

معاون هماهنگی و نظارت حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر با تاکید بر تقویت زیرساخت‌های بندری در گناوه، اظهار داشت: با توجه به نزدیکی و موقعیت استراتژیک این بندر به کشورهای حوزه خلیج فارس و حجم بالای مبادلات کالا در گمرک، می‌طلبد توجه بیشتری به تجهیز زیرساخت‌های این بندر صورت گیرد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه طی سالیان اخیر اقدامات شایسته ای در زمینه توسعه و تجهیز این بندر صورت گرفته است که قطعاً توسعه بیشتر آن به توسعه تجارت و اقتصاد در این شهر و شمال استان کمک خواهد کرد.

معاون هماهنگی و نظارت حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر گفت: این بندر در کنار واردات از ظرفیت‌های بالقوه ای در زمینه صادرات برخوردار است که توجه به آن موجب رونق تولید، کسب و کار و اشتغال پایدار خواهد شد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از بشیر رضویان سرپرست پیشین اداره کل گمرک گناوه، ایمان زند به عنوان سرپرست جدید گمرک گناوه معرفی شد.

Visited 7 times, 1 visit(s) today