شناسایی مدیران پروازی و بازنشسته با جدیت دنبال می‌شود/ هشدار به یک پتروشیمی
شناسایی مدیران پروازی و بازنشسته با جدیت دنبال می‌شود/ هشدار به یک پتروشیمی

ندای استان: مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر گفت: شناسایی مدیران پروازی، ناکارآمد و بازنشسته با جدیت دنبال می شود و به‌ زودی شاهد تغییرات جدی در این خصوص خواهیم بود.

به گزارش ندای استان،صادق بوستانی اظهار داشت: باید به موضوع شناسایی و تعیین تکلیف این دسته از مدیران که مورد تاکید ریاست محترم جمهوری و ملت شریف ایران است توجه ویژه شود.

وی به نقش دستگاه‌های نظارتی در موضوع مدیران پروازی اشاره و عنوان کرد: برخی از شرکت‌ها و نهادها توجهی به دستورالعمل حذف مدیران پروازی و ناکارآمد ندارند؛ بنابراین انتظار می‌رود دستگاه‌های نظارتی با برخورد قاطع و جدی، نسبت به تعیین تکلیف این دسته از مدیران اقدام کنند.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر در خصوص پیگیری‌های صورت گرفته افزود: با توجه به ماموریت معاونت محترم اجرایی رییس جمهور در خصوص شناسایی مدیران پروازی و ناکارآمد مکاتباتی با برخی از شرکت‌ها و نهادها انجام شده که گزارش این مکاتبات و اقدامات صورت گرفته به بازرسی نهاد ریاست جمهوری و معاونت اجرایی ریاست جمهوری ارسال می‌شود.

بوستانی اظهار داشت: علاوه بر مکاتباتی که با این شرکت‌ها انجام شده، از طریق دیگر دستگاه‌ها نیز نسبت به جمع‌آوری اطلاعات لازم اقدام خواهد شد.

وی افزود: هیات مدیره شرکت پتروشیمی مروارید دارای دو عضو بازنشسته است که پیشتر نیز نهادهای نظارتی اخطارهای لازم را به آن‌ها داده ولی با بی‌توجهی این مدیران مواجه شده‌اند.

صادق بوستانی تاکید کرد: با توجه به مکاتباتی که با این پتروشیمی صورت گرفته بایستی هرچه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف این دو عضو بازنشسته و پروازی اقدام عاجل صورت دهد. در غیر این صورت و عدم تمکین به قانون و دستورالعمل نحوه مقابله با ترک فعل مدیران و کارکنان دستگاه‌های دولتی، این مدیران به دستگاه قضایی و سایر مراجع ذیصلاح و نظارتی معرفی و با آن‌ها برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

  • منبع خبر : ایسنا