زایمان مادر باردار داخل خودرو در چغادک
زایمان مادر باردار داخل خودرو در چغادک

به گزارش ندای استان،حمید حبیبی نیا بیان داشت: مادری باردار، با شکایت از دردهای زایمانی در مسیر مراجعه به بیمارستان خلیج‌فارس بوشهر به علت تشدید درد به مرکز خدمات جامع سلامت چغادک مراجعه کرد. وی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن سیر طبیعی زایمان این مادر باردار، ماما و پزشک مرکز خدمات جامع سلامت […]

به گزارش ندای استان،حمید حبیبی نیا بیان داشت: مادری باردار، با شکایت از دردهای زایمانی در مسیر مراجعه به بیمارستان خلیج‌فارس بوشهر به علت تشدید درد به مرکز خدمات جامع سلامت چغادک مراجعه کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن سیر طبیعی زایمان این مادر باردار، ماما و پزشک مرکز خدمات جامع سلامت فوری در محل مذکور حضور یافته و نوزاد دختر با آپگار ۸ در خودرو شخصی متولد شد و توسط ماما بند ناف نوزاد کلامپ شده و جهت انجام معاینات اولیه با حفظ شرایط مطلوب به داخل مرکز انتقال یافت.

حبیبی نیا افزود: بعد از انجام اقدامات اولیه مانند خروج جفت، تزریق سرم واکسی توسین و گرفتن علائم حیاتی، مادر و نوزاد با حال عمومی خوب جهت اقدامات درمانی و واکسن نوزاد از طریق اورژانس ۱۱۵ با همراهی مامای مرکز به بیمارستان خلیج‌فارس انتقال یافتند.