گزینه‌های مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بوشهر اعلام شدند
گزینه‌های مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بوشهر اعلام شدند

ندای استان: احزاب عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در حمایت از گزینه های این شورا برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر، لیست انتخاباتی صادر کردند.

به گزارش ندای استان،دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بوشهر بامداد روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: به عنوان فراگیرترین تشکل جریان وفادار به انقلاب اسلامی همواره ۲ موضوع اساسی از جمله تصمیم گیری از بدنه مردم و ارادتمندان به راه امام و رهبری را پیگیری می کنم.

وی افزود: همچنین حل اختلافات و رقابت های درون گفتمانی نیروهای فعال و پایبند به اصول اساسی انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان یک راهبرد مد نظر قرار گیرد.

نصرالله شفیعی تصریح کرد: همواره مفتخر به حضور و بهره مندی از حمایت شخصیت های سیاسی و مذهبی تأثیرگذار و مورد احترام در مناطق مختلف کشور و استان بوشهر بوده و به واسطه این حضور و توجه و همراهی مردم با شورای ائتلاف بود که موفق به کسب اکثریت مطلق منتخبین این تشکل در دوره یازدهم شد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بوشهر یادآور شد: از ابتدای شروع فرآیند دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و تشکیل کارگروه استانی انتخابات بر اساس دستورالعمل ابلاغی، تلاش جدی صورت گرفت تا این فرآیند تا حد ممکن شفاف و به دور از شائبه طی شود.

وی پیش بینی کرد: با توجه به اهمیت انتخابات پیش رو، فعالیت های تخریبی و تضعیف کننده شورا شدت می گیرد و نیز با داغ شدن تنور رقابت ها، آستانه صبر و تحمل برخی پایین آید.

شفیعی ادامه داد: خدا را سپاس می گوییم که به هر صورت ممکن، فرآیندهای طی شده و معرفی کاندیداها همگی در ساز و کار قانونی انجام گرفت.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بوشهر ضمن تأیید و حمایت از فرآیند طی شده در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی پنج گزینه را به عنوان گزینه های نهایی احزاب عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خدمت مردم فهیم و ولایتمدار استان معرفی می کند.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان سهراب انبارکی، در حوزه انتخابیه کنگان،جم، دیر و عسلویه موسی احمدی و اسماعیل بیدار، درحوزه بوشهر، گناوه و دیلم عبدالکریم جمیری و در حوزه انتخابیه دشتستان ابراهیم رضایی معرفی می شوند.

شفیعی ضمن دعوت از همه مردم به مشارکت فعالانه در انتخابات پیش رو گفت: از همگان تقاضا داریم تا حرمت مؤمنین و اجتماع آنها را در صدر ملاحظات خود قراردهند و از هر نوع تلاشی برای تضعیف هم افزایی و هم فکری نیروهای مدافع گفتمان استقلال، پیشرفت و عزت ایران اسلامی بپرهیزند که شکوه و سربلندی و موفقیت امت حزب الله ایران در وحدت و یکپارچگی در گفتار و رفتار است.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بوشهر یادآور شد: جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی،
جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی و جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از جمله اعضا شورای ائتلاف استان بوشهر به شمار می رود.