۴ شبکه ویژه انتخابات مجلس در بوشهر راه‌اندازی شد
۴ شبکه ویژه انتخابات مجلس در بوشهر راه‌اندازی شد

ندای استان:آئین آغاز فعالیت چهار شبکه ویژه انتخابات مجلس در استان بوشهر با حضور استاندار و دیگر اعضای ستاد انتخابات استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش ندای استان، رئیس صدا و سیمای مرکز بوشهر در آئین راه اندازی شبکه‌های تبلیغاتی صدا و سیمای مرکز بوشهر ویژه داوطلبان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این شبکه‌ها در راستای ایجاد شور انتخاباتی و ارائه برنامه‌های داوطلبان راه‌اندازی شده است.

مدیرکل صداوسیمای استان بوشهر هم در این آیین گفت: برای نامزد‌های حوزه بوشهر، گناوه و دیلم شبکه «دریا»، حوزه دشتستان شبکه «نخلستان»، حوزه دشتی و تنگستان شبکه «بیرمی» و حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه شبکه «نایبند» از امروز آغاز به‌کار کرده‌اند.

مهدی حیدری با اشاره به برگزاری ۲۰ نشست انتخاباتی و تهیه برنامه‌های گوناگون در بخش‌های سیما، صدا، خبر و فضای مجازی افزود: در سیما چندین ویژه‌برنامه مانند «میدان مردم» با ۳۰ برنامه تا کنون، «برای ایران» با ۱۵ برنامه تا کنون، گفتگو با نمایندگان دوره‌های گذشته مجلس که اکنون نامزد نیستند با ۱۵ برنامه تا کنون، خاطرات انتخابات از زبان کارگزاران انتخابات گذشته، گفتگو با نخبگان استان برای تشریح حق انتخاب و ترغیب مشارکت و ساخت چهار سرود انتخاباتی تولید شده که همگی در حال پخش هستند.

او اضافه کرد: در رادیو نیز ۳۰ برنامه ۳۰ دقیق‌های با مردم، مردم و مسئولین ۱۰ برنامه، خاطرات انتخابات ۵۰ برنامه، ۴۸ نماهنگ، پنج نمایش انتخاباتی، ۴۸ آواهنگ و ۴۸ پیام انتخاباتی تهیه شده و در حال پخش است.

مدیرکل صداوسیمای استان بوشهر بیان کرد: تاکنون ۵۳ نامزد تأییدصلاحیت‌شده برای ضبط و پخش تبلیغات از صداوسیما نام‌نویسی کرده‌اند که از حوزه بوشهر، گناوه و دیلم ۱۴ نامزد، در حوزه دشتستان ۱۱ نامزد، در حوزه دشتی و تنگستان ۱۸ نامزد و در حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه ۱۰ نامزد برای بیان برنامه‌هایشان نام‌نویسی کرده‌اند.

حیدری گفت: تاکنون ۲۰ نشست انتخاباتی و ۱۰ نشست اندیشه‌ورزی برای برگزاری باشکوه انتخابات از آنتن‌های رادیو و تلویزیون صداوسیمای استان بوشهر انجام شده است.