جنوب استان چگونه در بازگرداندن نازل های سوخت در کشور رکورد زد ؟
جنوب استان چگونه در بازگرداندن نازل های سوخت در کشور رکورد زد ؟

ندای استان:رییس ناحیه پخش فرآورده های نفتی عسلویه گفت: بازگرداندن این تعداد نازل در کمتر از ۲۴ ساعت یک رکورد است.

به گزارش ندای استان،رییس ناحیه پخش فرآورده های نفتی عسلویه گفت: عملیات رفع عیب و بازگرداندن نازل های جنوب استان بوشهر در کمتر از ۲۴ ساعت انجام گرفت که یک رکورد در کشور محسوب می شود.

“غلامحسین صباغی” روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: بلافاصله پس از ایجاد مشکل در جایگاه های سوخت جنوب استان بوشهر در ۲۷ آذرماه سال ۱۴۰۲، موضوع به مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس به عنوان فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه اعلام شد.

وی با بیان این که ۲۵ جایگاه با حدود ۴۰۰ نازل از روستای بندو(مرز بین استان های بوشهر و هرمزگان) در شهرستان عسلویه تا خورموج در شهرستان دشتی از مدار خارج شدند، با همکاری سازمان منطقه ویژه پارس این تعداد نازل در کمتر از ۲۴ ساعت به مدار برگشتند.

رییس ناحیه پخش فرآورده های نفتی عسلوی تصریح کرد: بازگرداندن این تعداد نازل در کمتر از ۲۴ ساعت یک رکورد است.

صباغی ادامه داد: جنوب استان بوشهر یکی از اولین مناطق کشور بوده که نازل های آن در کمترین زمان ممکن به مدار برگشت.

رییس فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه ویژه پارس نیز در گفت وگو با ایرنا گفت: وقتی موضوع به ما ابلاغ شد بلافاصله هماهنگی های لازم انجام و تعداد ۳۰ نفر از نفرات فناوری اطلاعات و ارتباطات منطقه را گردهم آوردیم.

“فرشید مبشری” با بیان این که در ۲ فاز عملیات بازگرداندن جایگاه ها تکمیل شد، اظهار کرد: در فاز اول تنظیمات تعدادی از نازل هایی که به صورت آزمایشی به دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه ویژه منتقل شده بود، به این ۳۰ نفر آموزش داده شد.

وی با اشاره به تقسیم این ۳۰ نفر به ۲ تیم عملیاتی گفت: رویه ها مشخص و از طریق ناحیه پخش فرآورده های نفتی عسلویه و مرکز استان بوشهر به ما ابلاغ شد و با توجه به بعد مسافت، نیروها را به گروه های کوچک دو و سه نفره تقسیم کردیم.

مبشری عنوان کرد: این گروه ها در مرحله اول بارگذاری اولیه را انجام داده و نرم افزارها را بروزرسانی و سپس رفع عیب کردند.

رییس فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه ویژه پارس گفت: در فاز بعد تیم دوم برای اتصال هر کدام از نازل ها به سرورهای مرکزی در شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران اعزام شده و در کمترین زمان رفع نازل ها به مدار برگشتند.