شناسایی گلوگاه‌های فساد در ادارات بوشهر
شناسایی گلوگاه‌های فساد در ادارات بوشهر

ندای استان:پورات گفت: چشمان تیزبین بازرسان در نظارت‌های مستمر و معرفی به مراجع صالحه در سالم سازی و سالم ماندن دستگاه‌های دولتی بسیار موثر است.

 به گزارش ندای استان،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: شناسایی گلوگاه‌های فساد در دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و نهادهای دولتی و تمرکز بر اجرای راهکارهای اساسی جهت پیشگیری از بروز فساد امری ضروری است.

“اکبر پورات” روز چهارشنبه در نشست هماهنگی مدیران و کارشناسان بازرسی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها با موضوع سلامت اداری و شناسایی زمینه‌های فساد اظهار کرد: در برخورد با تخلفات اداری و فساد در دستگاه‌های اجرایی نیاز است که با جدیت موضوع دنبال شود.

وی افزود: چشمان تیزبین بازرسان در نظارت‌های مستمر و معرفی به مراجع صالحه در سالم سازی و سالم ماندن دستگاه‌های دولتی بسیار موثر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: مردمداری و احترام به ارباب رجوع، بازدیدهای سرزده از دستگاه‌های اجرایی و تسریع در پاسخ به شکایات و درخواست‌های مردمی با نگاه حل مشکلات اولویت قرار گیرد.

پورات به تقویت ارتباط با نهادهای امنیتی، حراستی و جدی گرفتن امر آموزش اشاره کرد و گفت: علاوه بر بازرسی‌های مستمر، مردم هم می‌توانند از دستگاه‌های دولتی و کارکنان در خصوص مبارزه با فساد مراتب را به درگاه‌هایی که از قبل اطلاع رسانی شده اعلام نمایند تا نسبت به موضوع رسیدگی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: از فرمانداری ها انتظار می رود با تدوین برنامه مدون با نظارت و بازرسی از شهرداری و دهیاری ها براساس نوع فعالیت و شرح وظایف آنها، مانع از هر گونه فساد شوند.